You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przepis na wino z kwiatów mlecza. Zdrowe dobre i tanie. Teraz jest czas aby je robić.

in #polish6 years ago

są problemy z nazwami mlecz polny to inna roślina niż mniszek lekarski potocznie zwany mleczem
Mlecz polny jest szkodliwy dla bydła szczególnie dla owiec

Mlecz polny https://pl.wikipedia.org/wiki/Mlecz_polny
Mniszek pospolity https://pl.wikipedia.org/wiki/Mniszek_pospolity

Sort:  

zgadza się, właśnie patrzę po artykułach opisujących właściwości lecznicze mniszka lekarskiego i niektóre też zawierają też nazwy mniszek pospolity i stąd może się to mylić na przykłąd z mleczem pospolitym chciaż to tez inna roślina

Pewnie stąd mi się wzięło omyłkowo że pomyślałem o mleczu pospolitym a nierozróżnianiem do tej chwili mlecza pospolitego od polnego. cóż człowiek uczy się całe życie.

ja się dowiedziałem pisząc ten artykuł :D
jak się zna roślinę od dziecka to nawet się nie myśli o tym że można te dwie rośliny pomylić

otóż to . ja się wychowałem na wsi i mieszkam na dalekich przedmieściach więc nigdy ne miałem problemu z identyfikacją mniszka :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59020.34
ETH 2514.65
USDT 1.00
SBD 2.47