You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkursy na Steem - Świetna zabawa i oszustwa ...

in #polish6 years ago

Czemu odpowiadasz pytaniem na pytanie? :P Ja się pytam kto dał ci możliwość przejęcia władzy w grupie demokratycznej?

Skoro ludzie podejmują głosy, to powinni też podjąć głos w twojej sprawie. A sam napisałeś, że w zasadzie przejmujesz władzę, wszystko w dupie masz i jak komuś się nie podoba to niech sobie idzie.

To mnie ciekawi, bo DiosBot wykonuje moje polecenia (wow, odkrycie). Pytanie czemu grupa ma wykonywać twoje?

Sort:  

Dlaczego angażujesz sprawy jakiejś tam grupy i na tym opierasz rzekome zarzuty wobec mnie.

To zamknięta grupa w której "Na czacie nic szczególnego się nie dzieje... poza składaniem ofiar z dziewic, rzecz jasna." (NA KTÓRE TO NALEGA jak pan i władca @michalx2008x)

Każdy widzi to co chce widzieć ja w składaniu dziwić w ofierze na chwałę naszej grupie problemu nie widzę ;)

A tak na poważnie to moja grupa i tak to ja ustalam w niej zasady (w oparciu o opinię grupy) nic ponad to. O coś jeszcze chcesz zapytać ?

To zamknięta grupa w której "Na czacie nic szczególnego się nie dzieje... poza składaniem ofiar z dziewic, rzecz jasna."

Kocham te maski :) Serio, twoja gra aktorska i psychologiczna jest na bardzo wysokim poziomie. Ode mnie szacun, ale wiesz - ja nie jestem w sp-group, mnie nie musisz okłamywać.

Wiesz, pytań miałbym mnóstwo, ale na żadne nie uzyskałbym odpowiedzi od ciebie - po prostu to co pisaliście jest ciekawsze.

Ale spróbujmy, bo czemu nie. Rozumiem, że nie cierpicie @mmmmkkkk311 (bo to, że mnie to wiadomo XD), ale z drugiej strony chcecie jego kasy. Hipokryzja? Bo to trochę smutne, że traktujecie kogoś jako bankomat. I to jego kuratorzy ...

Śmieszne też, że jego kuratorzy chcieli od niego "1 SBD" na samo podbicie się xD

Podaj zrzuty ekranu i kto tak twierdzi. Znów manipulujesz i generalizujesz.

Konkrety, nie obarczaj całej grupy wypowiedziami poszczególnych członków.

To tak jak bym winił twórców steema że pozwalają na to aby tak zakłamani ludzie jak ty funkcjonowali na platformie.

btw: widzę znów kombinujesz jak wciągnąć w nasz spór postronne osoby zamiast skupić się na zarzutach wobec mnie

Może kiedyś wrzucę cały chat, ale trzeba by go opisać (bo w cholerę tekstu jest - kto będzie tyle czytał). Daj spokój, przecież cała grupa powstałą, by dymać na hajs każdego frajera. Od actifit, po busy, przez mmmmkkkk, po części noisy (w sensie do wise was nie wpuścił). Nawet miejsce na kryminalistę trevona się znalazło.

To bardzo ciekawy i tak fragment

To właśnie przejęliśmy strefę gamingową

Bo zrekrutowaliśmy opiekuna #pl-gry i jego murzynów khy khy znaczy współpracowników xD

afropolaków

Oboje żyją w mojej piwnicy i wypuszczam ich tylko na zbiór ziemniaków 😛

No a myślisz że gdzie tych Ukraińców trzymam 😄

To chyba o @barbarossastudio mowa?

Manipulujesz i przekręcasz jak zwykle.

Tutaj chyba mam prawo napisać a prawdziwym autorze gdyż odgrzewasz starego kotleta co do którego autor się przyznał.

To wypowiedź kapitanapolaka o samym sobie i rozmowa pomiędzy jego dwoma pomocnikami z pl-gry którzy sami w raz z nim z tego żartowali.

Dziękuje @fervi za ten przykład doskonale pokazałeś jak manipulujesz wszystkimi i dopasowujesz wszystko tak aby przedstawić sp-group w złym świetle.

btw: nadal obracasz się wokół innych zamiast skupić się na zarzutach wobec mnie

Od czegoś macie ten ukryty chat, co nie? Ty akurat byłeś ostrożny - twoi współtwórcy już nie.

Ale zapytam - Czym jest projekt (chyba) Cyklon, który miał zniszczyć Steemit?

W złym świetle? HEH. ;)Jeszcze nic ciekawego nie powiedziałem - serio.

Cyklon ty masz w głowie i fanatyzm aby kontrolować i manipulować całą polską społecznością w oparciu o całe mnóstwo pseudo anonimowych kont które posiadasz, zastraszenia, manipulacje, szpiegowanie, donoszenie, fałszywe sympatie.

Powtarzam jesteś osobą która w największym stopniu niszczy polską społeczność a swoimi szkodliwymi działaniami udało ci się wreszcie przykuć moja uwagę...

Odpowiedz czym jest "Cyklon". Jeden ze współzałożycieli sp-group napisał, że zniszczy to steemit i chcę wiedzieć jak.

Skoro i tak prawdopodobnie opuszczacie Steem na rzecz Weku to chyba bez różnicy?

jego kuratorzy chcieli od niego "1 SBD"

To jest mój pomysł

Tak, ale wszyscy odrzucali go (nawet ja), a oni chcieli. Wiesz, nie chcę wrzucać co tam się działo - serio. Osobiście wierzę, że grupa się rozleci, osoby jakoś wrócą i tak dalej.

Niestety - kiedyś zgłaszałem ci naruszenia w perpetuum mobile, ale nigdy ich nie chciałeś słuchać. Bo albo byś więcej usług sprzedał ludziom, albo więcej by Polacy dostali. Nie rozumiem, przykro mi.

Powtórzę swoją opinię na temat tej grupy, którą wyraziłem dawno temu. Nie podaba mi się że czat jest dostępny tylko dla wybranych. Dlatego bot nie głosuje na #sp-group, natomiast gdy głosuję manualnie to nie zwracam uwagi na tagi.

Oczywiście, tylko zakładasz, że chat "sp-group" jest dla wybranych
A samo sp-group ma chat dla wybranych-wybranych (ok. 8 osób) i jeszcze jeden dla wybranych-wybranych-wybranych (3 osoby).

Nie zmienia to faktu, że chat to jedno, a obchodzenie twoich restrykcji to inna rzecz. Bo przecież można nie tagować sp-group i z kuratorem ustalić, by podbijał wpisy za 1SBD, a innym za 0.25 (spoza grupy). Hajs ostatecznie zostanie w grupie.

Dlatego też prosiłem, byś to Ty wydał SMT Polskie, bo będziesz najbardziej neutralną osobą :P

@fervi masz rację najlepiej jak spiskować to na PW jak robisz to ty (ze swojego czy to pseudo anonimowego konta)... muszę się jeszcze wiele od ciebie nauczyć jak niszczyć, manipulować, zastraszać, przekupywać i skłócać społeczności.

Którego konta? DGameShop? No faktycznie, to moje konto. Nawet chyba kanał mam o tej samej nazwie.

Chyba, że ten skrin co wrzuciłeś na grupę, ale każdy podejrzewa ciebie, szczególnie po słowach Kapitana, by "wrzucić to do najnowszego raportu, by pokazać jak grupa jest dręczona" czy coś w ten deseń

Czym innym jest "spiskowanie" na pw, gdzie robią to dwie osoby, a czym innym jest "spiskowanie" na czacie gdzie jest 40 osób. Siedzicie na otwartym czacie polish, wyciągacie z niego wszystko, a później na zamkniętym...
Na szczęście macie wyjątki, na palcach jednej ręki można policzyć, osoby, które pomimo, że są w Sp-group to są nadal fair dla polish..
@michalx2008x dlaczego Wasz czat jest zamknięty? I pisze to teraz całkowicie bez spiny, uważam, że jest to bardzo nie uczciwe wobec całej polskiej. społeczności.
Wy na czacie polish możecie przeczytać wszystko, później przedyskutować to sobie w zamkniętym gronie, gdzie osoby "obgadywane" nie mogą się wypowiedzieć.
Już w podstawówce uczyli, żeby nie rozmawiać o osobach nie obecnych, bo jest to po prostu nie kulturalne.

I powtórzę co innego pw dwóch osób a co innego czat 40 osób. Pewnie spytasz jaka jest różnica.
Różnica jest taka, że przykładowo Halina z sp zacznie pisać jak bardzo zła jest Grażyna z polish, jak to jej nienawidzi, bo nie upvotuje jej postów. Wpływa tym na większą liczbę osób. Skutek jest taki, że sp przestanie upvotować Grazynie posty, no bo skoro ona nie robi tego Halinie.
Przykład płytki, ale mam nadzieję, że zrozumiesz przekaz.
Nie dziw się, że jest ktoś, kto siedzi na czacie, robi screeny a później wysyła to zainteresowanym.

Jeżeli macie już sobie ten zamknięty czat to nie powinno być członków sp na czacie polish. Wynoszenie z jednego czata na drugi jest słabym zagraniem.
Już wiele screenów dostałam jak rozmawiano na mój temat(np. Jak Józef230 pisał na mój tenat brednie, niezgodne z prawdą) na Waszym czacie, nic z tym nie robiłam, bo po co?
W momencie, gdy Juliet wyciąga na mnie jakieś screeny, to dlaczego ja mam nie robić tego samego?
Z tego co zauważyłam to dużo ludzi dostaje screeny, w których odgrywają główną rolę, czyt. są wyśmiewani, obrażani itp.

Mogę Ci jedynie powiedzieć, że "krecik" nie jedno ma imię, a właściwie to kreciki.

Rób sobie z tą wiadomością co tylko zechcesz, olej ją, odgrażaj się czy na co masz ochotę. Ale skoro jest tak jak napisałam wyżej to nie dziw się, że np. Ja jestem przeciwnikiem sp.

Pozdro, i bez spiny, bo pisałam to naprawdę pokojowo

@fervi ty nie wierzysz że grupa się rozleci... tylko robisz wszystko posuwając się do najgorszych rzeczy manipulując, szpiegując grupe 24/7, zastraszając, gnębiąc członków aby tylko nas zniszczyć.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 64029.44
ETH 2756.43
USDT 1.00
SBD 2.65