You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkursy na Steem - Świetna zabawa i oszustwa ...

in #polish6 years ago (edited)

Odpowiedz czym jest "Cyklon". Jeden ze współzałożycieli sp-group napisał, że zniszczy to steemit i chcę wiedzieć jak.

Skoro i tak prawdopodobnie opuszczacie Steem na rzecz Weku to chyba bez różnicy?

Sort:  

Znów generalizujesz i manipulujesz. Kto gdzie jaki cyklon konkrety?

Jakie opuszczanie jakie weki ja tam nawet konta nie mam.

Mącisz i mącisz i nadal skupisz się na innych a ponoć to wobec mnie masz całą same zarzutów. Czekam...

Ja czekam na wasz ruch, od miesięcy zbieracie na mnie haki, czas je udostępnić, prawda?

Co mam, każdy cytat wrzucać? Nie ma sensu - masz wyszukiwarkę

Ignorowałem cię lecz to nie pomogło. Ja w przeciwieństwie do ciebie nie matowałem czasu na szukanie haków, ty to robisz bo musisz, w końcu jak bez tego manipulować i skłócać społeczność.

Lecz jak widać na mnie haków brak więc odbijasz piłeczkę...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.034
BTC 64333.84
ETH 2760.35
USDT 1.00
SBD 2.65