You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkursy na Steem - Świetna zabawa i oszustwa ...

in #polish6 years ago (edited)

Którego konta? DGameShop? No faktycznie, to moje konto. Nawet chyba kanał mam o tej samej nazwie.

Chyba, że ten skrin co wrzuciłeś na grupę, ale każdy podejrzewa ciebie, szczególnie po słowach Kapitana, by "wrzucić to do najnowszego raportu, by pokazać jak grupa jest dręczona" czy coś w ten deseń

Sort:  

@fervi ile masz kont na steem?

Dlaczego nie dodajesz zrzutów tylko ciągle coś insynuujesz ??

Powód prosty. Niestety nie zdradzę go, ale myślę, że mniej więcej rozumiesz co i jak. Możesz udawać głupiutkiego Michała od misiów, ale wiemy, że jesteś dość mądry.

A czemu nie dodaję? Najprościej byłoby wrzucić chat sp-group. Tylko widzisz, byłoby to bardzo chamskie, bo czemu ludzie mają cierpieć za stare grzechy? Albo cierpieć, bo byli na dole i nawet nie wiedzieli jakie plany ma grupa? Już pomijając kwestię np. danych osobowych różnych osób, nie wiem po co tam są.

Co do wrzucania rozmów - nie notowałem każdej z prostego powodu. Tam jest od zarąbania obrażania.

Natomiast kącik filozofa:

ludzie dzielą się na tych którzy uważają się za dobrych ludzi i na tych którzy zdają sobie sprawę że mają w sobie diabełka 😈 

... wystrzegaj się tych tylko dobrych...

:) To akurat fajny cytat.

Natomiast co do kont na Steem - musiałbym przeliczyć. Z 7?

Zaczynasz przyznawać się do swoich manipulacji i machlojek a szczegółów nie zdradzasz w trosce o niewinnych... Troszczysz się o niewinnych tylko wtedy kiedy jest ci to na rękę... @fervi mistrz manipulacji a to nie wyciekło ? Bo tak właśnie cie nazywam ja. Szanuje i doceniam twoje talenty.

A rób co chcesz, serio. Wstawię prosty cytat.

Gdy śniący się budzi
jego sny znikają, bez wyjątku

Ja ze swojego snu się już obudziłem... przyszedł czas na ciebie :)

Sprawdzimy to :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 62719.50
ETH 2525.19
USDT 1.00
SBD 2.70