Jaka giełda do kryptowalut ?

in #polish5 years ago (edited)

giełda.png
Witam. Jaką wybrać giełdę do kryptowalut ?
Jaką polecacie czytałam na stronach internetowych, że Bitbay oszukują co sądzicie na ten temat ?
Wy macie więcej doświadczenia w tej branży i bardzo was proszę o dobrą giełdę gdzie będę mogła sprzedać steem a także grać na giełdzie.

#kryptowaluty #gielda #steem

Sort:  

wcześniej używałem Bittrex. Ma rozbudowany interfejs ale uporządkowany i dosyć czytelny. Daje możliwość dokładnie śledzić historię transakcji. Duża amerykańska giełda z którą nigdy nie miałem problemów. Godna polecenia.
Mam też konto na Binance, ale jakoś mi nie pasuje mnogość funkcji. Gada po polsku i przy wypładach do 2BTC nie wymaga weryfikacji. Nie mam doświadczenia z tą giełdą, ale możesz poczytać o niej na forach.
Obecnie harcuję na skośnookiej Bitrue. Do moich potrzeb drobnej spekulacji zupełnie wystarczająca. Początkowo nawigacja mi sprawiała trochę kłopotów, ale generalnie ją sobie chwalę.
O Bitbayu słyszałem parę niepochlebnych opinii. Osobiście bym nie polecał mając tak bogaty wachlarz innych.
Steem możesz sprzedać na Steemit - nie potrzebujesz do tego celu giełdy.
Powodzenia.

Trudna sprawa. Ogólnie zależy, co chcesz na tej giełdzie robić. Ja bawię się w PoS (dostaje się nagrody za trzymanie monet na portfelu) i używam BTCPop i do PoS jest super. Handlować też można, ale nie testowałem. Do handlu używałem TradeSatoshi - do momentu jak faktycznie tam satoshi można było handlować, jak podnieśli ceny to niestety przestałem. Bitbay z tego co pamiętam ma strasznie mało walut. Najlepiej sprawdzić kilka różnych giełd i wybrać albo korzystać z kilku.

Jakby co będę wdzięczny za skorzystanie z ref linków:
https://tradesatoshi.com/Account/Login?form=register&referrer=WR0jTlnWm9
https://btcpop.co/Home/233132/20191107steemit

Bez ref:
https://btcpop.co
https://tradesatoshi.com/

dziękuję

Używam BitBay i Bittrex od 2017 roku. Nigdy nie miałem problemów. Pełna weryfikacja na obu giełdach. Wszystko ok. Binance nie lubię. A nawet mój prezes używa Bitbay. Raczej dla ludzi uczciwych nie robią problemów. Jak coś ktoś kręci to ma problemy z wypłatą.

Congratulations @ewi5000! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 30 posts. Your next target is to reach 40 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest Meet The Stemians Contest - The mysterious rule revealed
SteemFest⁴ - Meet the Steemians Contest

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59073.90
ETH 2519.51
USDT 1.00
SBD 2.48