You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jaka giełda do kryptowalut ?

in #polish5 years ago

wcześniej używałem Bittrex. Ma rozbudowany interfejs ale uporządkowany i dosyć czytelny. Daje możliwość dokładnie śledzić historię transakcji. Duża amerykańska giełda z którą nigdy nie miałem problemów. Godna polecenia.
Mam też konto na Binance, ale jakoś mi nie pasuje mnogość funkcji. Gada po polsku i przy wypładach do 2BTC nie wymaga weryfikacji. Nie mam doświadczenia z tą giełdą, ale możesz poczytać o niej na forach.
Obecnie harcuję na skośnookiej Bitrue. Do moich potrzeb drobnej spekulacji zupełnie wystarczająca. Początkowo nawigacja mi sprawiała trochę kłopotów, ale generalnie ją sobie chwalę.
O Bitbayu słyszałem parę niepochlebnych opinii. Osobiście bym nie polecał mając tak bogaty wachlarz innych.
Steem możesz sprzedać na Steemit - nie potrzebujesz do tego celu giełdy.
Powodzenia.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59351.18
ETH 2529.39
USDT 1.00
SBD 2.42