You are viewing a single comment's thread from:

RE: Maksymalna ilość steem w obiegu

in #polish7 years ago

Rozumiem, ze to wbrew idei, ale też nie mam tyle czasu by siedzieć i czytać wszystkie posty i podbijać innym. Według mnie jeśli jest taka możliwość podbijania swoich postów to dlaczego nie ? Tak samo jest możliwość flagowania. Jeśli ktoś chce to może flagować wszystkie moje posty, jestem za wolnością :)

Sort:  

Jeśli jakieś community moderacji to przyuważy, to permamentnie Ci zacznie flagować każdy post i komentarz. Upvotowanie własnych postów nie jest akceptowalne w tym community jeśli masz już jakąś większą wartość SP na koncie, szczególnie jeśli twoje komentarze/posty są bardzo krótkie i jest w nie włożona minimalna ilość pracy.

hmmm dobrze wiedzieć, w takim razie muszę nad tym się zastanowić dzięki za wiadomość !

Czyli tak z ciekawości, dalej nie widzisz w swoim zachowaniu niczego złego? A moralność się włącza, gdy nagle ktoś zobaczy co się dzieje?

Trochę mi się historia z pierścieniem Gygesa przypomina...

Oczywiście że widze, to jest zle ale ostatnio mam strasznie duzo na glowie i nie mam czasu działać jak chciałbym i narazie taki zapychacz. Jak się ustabilizuje to wróce do prawidłowego działaniaw ekosystemie

Przecież dobrze wiesz, że robiłeś źle. Nie bez powodu robiłeś to z 10 kont a nie jednego. Miałeś nadzieję, że nikt nie zauważy. A teraz jeszcze się głupio tłumaczysz...

Ehh...

Wiem, że źle robiłem/robię ale nie jest mi z tym także jakoś szczególnie źle, ponieważ nie robię nikomu tym krzywdy. Nie spamuje jakiś poważnych działów tylko wrzucam jakieś śmieszne obrazki na tag funny, więc także przyczyniam się do rozowju platformy w jakimś tam stopniu, nie takim jakbym chciał ale fakt faktem nabijam posty którymi może Steem się potem chwalić.

Cześć. Jako, że nie przekonuje mnie ta linia obrony i moim zdaniem jest to działanie na niekorzyść społeczności Steem celem własnych korzyści, postanowiłem poddać to szerszej dyskusji: https://steemit.com/polish/@jacekw/naduzycia-na-steem-dyskusja

Według mnie jeśli jest taka możliwość podbijania swoich postów to dlaczego nie ?

jest różnica, pomiędzy podbijaniem swoich pojedynczych postów, a zakładaniem 10 multikont, by wrzucać z nich co popadnie i głosować w ciemno.

Przykro mi, że Ty postrzegasz to inaczej.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 62719.50
ETH 2525.19
USDT 1.00
SBD 2.70