Maksymalna ilość steem w obiegu

in #polish7 years ago

Hej, zastanawiam się jak to jest z maksymalną ilością Steem.
Jakie jest ograniczenie ?
Czy na SBD też jest jakieś ?
Nie dojdziemy w pewnym momencie do ściany gdzie będzie przybywać ciagle i ciagle steem i wartość tokena będzie spadala ?

Sort:  

Swoją drogą, muszę zadać następujące pytanie - nie uważasz, że robisz abuse systemu? Bo z tego co widzę, to podbijasz sobie wszystkie posty / komentarze własnymi botami (w tym jednym mocnym), a ogólnie na steemie jest to traktowane właśnie jako nadużycie, bo to całkowicie wbrew idei. Pamiętaj, że to idzie ze wspólnej puli.
Ja każdemu życzę tu jak najlepiej, ale nie boisz się, że jakiś wieloryb to podłapie i pojedzie flagami po całości? Czy po prostu Carpe Diem?

Rozumiem, ze to wbrew idei, ale też nie mam tyle czasu by siedzieć i czytać wszystkie posty i podbijać innym. Według mnie jeśli jest taka możliwość podbijania swoich postów to dlaczego nie ? Tak samo jest możliwość flagowania. Jeśli ktoś chce to może flagować wszystkie moje posty, jestem za wolnością :)

Jeśli jakieś community moderacji to przyuważy, to permamentnie Ci zacznie flagować każdy post i komentarz. Upvotowanie własnych postów nie jest akceptowalne w tym community jeśli masz już jakąś większą wartość SP na koncie, szczególnie jeśli twoje komentarze/posty są bardzo krótkie i jest w nie włożona minimalna ilość pracy.

hmmm dobrze wiedzieć, w takim razie muszę nad tym się zastanowić dzięki za wiadomość !

Czyli tak z ciekawości, dalej nie widzisz w swoim zachowaniu niczego złego? A moralność się włącza, gdy nagle ktoś zobaczy co się dzieje?

Trochę mi się historia z pierścieniem Gygesa przypomina...

Oczywiście że widze, to jest zle ale ostatnio mam strasznie duzo na glowie i nie mam czasu działać jak chciałbym i narazie taki zapychacz. Jak się ustabilizuje to wróce do prawidłowego działaniaw ekosystemie

Przecież dobrze wiesz, że robiłeś źle. Nie bez powodu robiłeś to z 10 kont a nie jednego. Miałeś nadzieję, że nikt nie zauważy. A teraz jeszcze się głupio tłumaczysz...

Ehh...

Wiem, że źle robiłem/robię ale nie jest mi z tym także jakoś szczególnie źle, ponieważ nie robię nikomu tym krzywdy. Nie spamuje jakiś poważnych działów tylko wrzucam jakieś śmieszne obrazki na tag funny, więc także przyczyniam się do rozowju platformy w jakimś tam stopniu, nie takim jakbym chciał ale fakt faktem nabijam posty którymi może Steem się potem chwalić.

Według mnie jeśli jest taka możliwość podbijania swoich postów to dlaczego nie ?

jest różnica, pomiędzy podbijaniem swoich pojedynczych postów, a zakładaniem 10 multikont, by wrzucać z nich co popadnie i głosować w ciemno.

Przykro mi, że Ty postrzegasz to inaczej.

Ilość STEEM i SBD jest nie ograniczona :D Są to waluty inflacyjne.

Waluta podlega inflacji na poziomie 9,5% rocznie i zmniejsza się o 0,5% każdego roku.

Ok rozumiem dzięki !

Get your post resteemed over 90000+ followers and get upto $19+ value Upvote. Your post will skyrocket and give you maximum exposer.

Send 1 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 30000+ followers and 1 upvote $1.5+ value. Plus Get

Send 3 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 60000+ followers and 1 upvote $5+ value. Plus Get

Send 5 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 60000+ followers and 1 upvote $9+ value. Plus Get

Send 6 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 90000+ followers and 1 upvote $11+ value. Plus Get

Send 10 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 90000+ followers and 1 upvote $19+ value. Plus Get

See our all pakages at: www(dot)whaleboostup(dot)ml

Tu masz bardzo przydatne narzędzie do krypto:

https://coinmarketcap.com/currencies/steem-dollars/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61124.40
ETH 2666.44
USDT 1.00
SBD 2.60