You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy warto swoje komentarze upvotować?

in #polish6 years ago (edited)

Cześć, jestem od stosunkowo niedawna na Steemit i nie miałem pojęcia o tym, że jest ograniczona ilość głosów jakie mogę oddać. Po szybkiej wizycie na google przeczytałem, że to dość umowne, ale z tego co piszesz wynika, że moja aktywność na to wpływa. Jeśli możesz to proszę wyjaśnij lub podziel się linkiem do jakiegoś opisu tego, bo nie natknąłem się na informacje o tym.
Dziękuję!

Sort:  

https://steemnow.com/@dealen
Voting power nie powinien spadać poniżej 80%. Oczywiście chodzi o to, że regeneruje się 20% dziennie. Jak spadnie poniżej to dajesz linki, ale mają one przyciętą moc (czyli np. zamiast 1 centa dajesz 0.7 czy coś - trzeba obliczyć).

O kurde, nie wiedziałem. Dziękuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.22
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 65717.99
ETH 3412.71
USDT 1.00
SBD 3.20