You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nowa inicjatywa wsparcia polskiej społeczności Steem. Codziennik - codzienna dawka dobrych treści. KONKURS z nagrodami!!!

in #polish6 years ago

Świetny pomysł, bardzo mi sie podoba, bo jestem tu nowa i chwilowo zagubiona :-))
Takie wsparcie dla nowych jest genialnym pomysłem.
Dzisiaj ukaże się mój pierwszy post.
Czy mam go zgłosić tutaj ,czy jednak sam będziesz wybierał ?
Z treści Twojego artykułu wynika ,że sam będziesz decydował kogo wybierzesz :-)
Pomysł z Ogłoszeniami również jest świetny :-)
Bedę na pewno obserwować pilnie Codziennik, naprawdę genialna inicjatywa :-)

Sort:  

Zaczynam od wtorku i będę wybierał teksty z poniedziałku, ale jeżeli opublikujesz dzisiaj post z tagiem #polish to na pewno zamieszczę o tym informację za tydzień w niedzielę.

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź,
ułatwia mi to poruszanie się po Steemit :-)

Ja w takim razie życzę powodzenia i dobrej zabawy 😉

Już jest i zobaczymy co z tego wyjdzie :-))
Z przygodami było, bo przez spację na tagach nie mogłam wrzucić posta ech...te szczegóły...
https://steemit.com/introduceyourself/@kristinbb/nr-1-jestem-juliusz-cesar
Dziękuję za życzenia :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54150.70
ETH 2268.90
USDT 1.00
SBD 2.27