You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego jeszcze długo nie podbijemy kosmosu, nawet gdy dostatecznie rozwiniemy technologię?

in #polish6 years ago

Dzięki. Być może to racja, że pewne sprawy trochę we własnych oczach wyolbrzymiam i moje poglądy muszą pewne teorie odrzucić i się skrystalizować. Ogólnie jestem bardziej uzdolniony artystycznie, natomiast pisanie zawsze kiepsko mi szło, dlatego też ćwiczę, wiem, że często za dużo słów, za mało treści. Z tym brakującym ogniwem być może poleciałem za bardzo i jest tak jak mówisz. Co do nie tylko Egiptu, ale monolitycznych starożytnych budowli na całym świecie, uważam, że nie bylibyśmy w stanie dziś wybudować np takiego muru, z tak wielkich kamieni, tak spasowanych, a ich kształty przynajmniej mnie swoim pięknem wręcz hipnotyzują, tak jak i Puma Punku wklejam link do źródła, pkt 7 - stawiana jest teoria, czy posiedli oni umiejętność zmiękczania kamienia. Aby pojąc fenomen tych budowli należy porównać ich skalę do rozmiaru człowieka.
http://www.messagetoeagle.com/10-great-ancient-mysteries-of-peru/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62904.98
ETH 3359.08
USDT 1.00
SBD 2.46