Sort:  

Fruczak gołąbek - przepiękny! Chciałabym go kiedyś zaobserwować na żywo.

Namierz osobę, która opowiada, że widuje kolibry - to fruczak na bank będzie u niej w ogródku. Warto pójść po dobry omen. ;)

Proszę nie obrażać polskich kolibrów :)

Fakt - zagadnienie trochę "czapeczkowe". Zawsze czujny! :)

A mnie się kiedyś udało. Strasznie to szybkie. Potrafi opędzlować nektar z całego pęku kwiatów na długo zanim zdążysz powiedzieć "Koliber? Przecież u nas nie ma... A, fruczak gołąbek"

To prawda. A sfotografowanie łobuza jest niełatwe, bo nie dość, że śmiga, to jeszcze jakby czuł, że coś się kroi i celowo unikał obiektywu. :)

Ja tak z córką obserwuję motyle od kiedy mamy budleje, były u nas wszystkie wyżej wymienione, a w tym roku miałyśmy wielką radość jak pojawił się paź królowej. :) Ja mam zawsze telefon w garści, jak się tylko pojawi coś nowego od razu sprawdzamy co to. Młoda rzeczywiście wszystko od razu zapamiętuje i sypie wiedzą do innych dzieci. ;)

Dzieci są niezawodne jeżeli chodzi o nazwy. I oczywiście lubią wiedzę sprzedawać.
Mam cichą nadzieję, że do wpisu, w którym planuję pazia królowej uda mi się zrobić własne zdjęcie pazia żeglarza. :)

a wiecie, jak przeglądałam początkowo steemitowe posty na telefonie,
i mignęło mi to pierwsze zdjęcie z pawikiem, to byłam przekonana, ze to oczy jakiegoś kociska :) jak oczy kota ze shreka trochę)
sami spróbujcie, zerknijcie jeszcze raz, ale na telefonie :)
co za piękne kropy i upierzenie, nie? :)

bardzo wdzięczny i uroczy artykuł

Po Twoim wpisie spojrzałam "na nowo" i rzeczywiście korpusik motyla jakiś taki kocio-sierściowy. :)

Serdecznie dziękuję! Tak - będzie miniseria. Cały czas dorabiam zdjęcia. :)

Fruczak gołąbek... Sam się w pierwszej chwili nabrałem :D Stałem na balkonie i zastanawiałem się skąd w blokowisku koliber ?! :D

Bo fruczak i koliber to piękne przykłady konwergencji.
Mamy dobry rok dla fruczaków - jest ich trochę więcej niż zwykle. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61065.80
ETH 2610.29
USDT 1.00
SBD 2.53