You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Wiecznie żywy" (2013) najbardziej romantyczny horror

in #polish5 years ago

Uwielbiam ten film, ale zapomniałem jaki on ma tytuł. Widziałem go parę lat temu. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się niczego po tym filmie, a tu wielkie pozytywne zaskoczenie.

Najbardziej podoba mi się scena jak R włącza muzykę z płyty winylowej, a tam leci Guns N' Roses - "Patience". Pamiętam też ze w jakiejś scenie leciała któraś piosenka Scorpions ów, chyba "Rock you like a Hurricane".

Będę musiał sobie odświeżyć ten film. Dziękuję za przypomnienie 🙂❤️

Sort:  

Ja też pierwszy raz widziałam go parę lat temu. Gdy zobaczyłam, że głównym bohaterem będzie zombie to byłam zawiedziona. Już przyzwyczaiłam się, że filmy o zombie zawsze opowiadają o biednych ludziach i złych nieumarłych i tak jak Ty miło się zaskoczyłam gdy jednak dałam filmowi szansę.
Trzeba przyznać, że R miał bardzo dobry gust muzyczny, to też było bardzo przyjemne zaskoczenie i jeszcze bardziej go polubiłam.
Ciesze się, że dzięki mojemu tekstowi wrócisz do tego filmu :)

Na pewno wrócę do tego filmu :)

Ścieżkę muzyczną do tego filmu dobrali bardzo dobrze. Jeszcze mi się przypomniała jedna piosenka z tego filmu. Jak szedłem dziś rano do lekarza to słuchałem mp3-ek i wylosowało mi piosenkę Johna Waite'a - Missing You. Ona chyba otwierała ten film, jak dobrze pamiętam. 🤔

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58940.53
ETH 2638.80
USDT 1.00
SBD 2.49