Pl-publikacje: 210 STEEM nagród! Apel do opiekunów tagów i expertów WISE

in #polish6 years ago (edited)




Kiedy kwota nagród w I edycji naszego konkursu przekroczyła 200 STEEM, zastanawiałem się, czy nie poprosić społeczności polish o rozdzielenie jej na dwie edycje. @grecki-bazar-ewy prowadząca “jedynkę” uznała jednak, że byłoby to nie w porządku wobec autorów, którzy wzięli udział w edycji pierwszej. Miała rację. Martwiłem się jednak, co będzie w “dwójce”, bo byłem pewny, że po początkowym wybuchu entuzjazmu wsparcie mocno spadnie.
A tymczasem...


Uzbieraliśmy 200 STEEM w niecałe dwa tygodnie!


Wasze wsparcie znów jednak przeszło moje oczekiwania (i tak już dość wygórowane po pierwszym konkursie ;) O ile poprzednio uzbieraliśmy podobną kwotę, zajęło nam to cały czas trwania konkursu, około 2 miesięcy. Tym razem po DWÓCH TYGODNIACH mogę z radością powiadomić naszych autorów: na dziś mamy ponad 200 STEEM na nagrody!


Szczególne podziękowania należą się @jakipatryk, który jako pierwszy zrobił dość konkretną donację, 20 STEEM. Z bardzo silnym wsparciem - i to w trudnym dla nich okresie - wyszła @sp-group: przesłali wspólnie zebrane 31 STEEM. Przede wszystkim jednak konkurs ponownie otrzymał mega donację jednego z naszych “polskich wielorybów”: podobnie jak @noisy w I edycji, tym razem @mmmmkkkk311 wyłożył aż 100 STEEM!


Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za te znaczące wpłaty. Nie mniej serdecznie dziękuję wszystkim, którzy zadeklarowali/wpłacili po 10 i mniej STEEM. A to wcale nie koniec donacji, bynajmniej! Otrzymamy później kolejne bardzo konkretne wpłaty, a poza tym na pewno uzbiera się sporo na postach konkursowych.


Ogromnie pomaga, że duże donacje pojawiły się tak wcześnie. Już wiemy, że nagrody znów będą rekordowe, a mamy jeszcze trzy tygodnie na napisanie pierwszych wersji tekstów + kolejne dwa tygodnie na ich dopracowanie! To dość, aby podjąć decyzję o przystąpieniu do konkursu i spokojnie zacząć pracę. W związku z czym…


Mam ogromną prośbę do opiekunów tagów i ekspertów!


Proszę, wskażcie mi Waszych najlepszych autorów! Tych, którzy wygrywają w Waszych konkursach i tych, których podbijacie w ramach WISE. Podawajcie ich nicki w tutaj komentarzach, albo dyskretnie na moim czacie.
Konkurs pl-publikacje 2. to niezwykła szansa dla tych, co potrafią pisać. Można nawet zacząć całą nową karierę, w ogólnopolskich czasopismach! A jeśli nie - można jednym artykułem zarobić nawet 100 STEEM, za zdobycie I nagrody! (EDIT: Ta kwota rośnie, zob. komentarze pod postem). 


Każdy wskazany autor otrzyma ode mnie grzeczne zaproszenie, z wyjaśnieniem, o co chodzi w konkursie i co można wygrać.


Mam do Was także drugą prośbę. Jako opiekunowie i eksperci jesteście mocno zaangażowani w STEEM i Steemit: doskonale wiecie, czym konkretnie możemy przyciągnąć nowych użytkowników i sponsorów. Co jest naszym tak silnym atutem, że w żadnym wypadku nie powinniśmy o tym zapomnieć, pisząc do I Love Crypto? Podsyłajcie mi proszę tego rodzaju info, a ja zrobię listę dla naszych autorów ku pamięci ;)


W tej edycji konkursu można będzie publikować anonimowo!


Redakcja I love Crypto zgodziła się, że bardzo dobre artykuły mogą być publikowane bez podawania imienia i nazwiska, pod pseudonimem. (Redakcja będzie jednak jak sądzę potrzebować dane osobowe i inne na potrzeby podatkowe).


Nie mam jeszcze informacji na temat, czy rozliczenie artykułu może być dokonane poprzez kryptowaluty, pomiędzy portfelami crypto. 


Pełne listy sponsorów i autorów II edycji:


Autorzy  (alfabetycznie):


@assayer
@bowess
@jacekw
@kusior
@rolsonpatison
@zwora


Sponsorzy (wg wpłat, potem alfabetycznie)


@mmmmkkkk311 - 100 STEEM

@sp-group - 31 STEEM

@jakipatryk - 20 STEEM

@assayer - 10 STEEM
@bowess - 10 STEEM

@lukmarcus 10 STEEM
@wadera - 10 STEEM

@bartheek - 8 STEEM
@annaurbanska - 5 STEEM

Posty konkursowe: ok. 6 STEEM

SUMA: ok. 210 STEEM


Słowo końcowe ;)


Czytam właśnie ostrą debatę @dana-edwards. @timcliff i @andrarchy o tym, co może spowodować, że wartość rynkowa STEEM-a wzrośnie. Jak we wszystkich takich debatach od miesięcy powtarza się refren: większość użytkowników internetu po prostu NIE WIE tego czy owego o naszym blogowisku i naszym blokczejnie. 


Konkurs pl-publikacje ma trafić dokładnie w ten problem: próbujemy wykorzystać umiejętności pisarskie samych Steemian, aby przynajmniej Polska WRESZCIE SIĘ DOWIEDZIAŁA. (Na razie - tylko Polska. Potem zobaczymy, co będzie dalej ;)


Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!



Grafika stąd.

Regulamin 2. edycji konkursu tu.

Sort:  

Jak pisałem pod wcześniejszym postem także postaram się coś skrobnąć :)

Miałeś jednak pytania i nie byłem pewny, czy odpowiedzi Cię zadowoliły.

Witaj w ekipie :)

No, no, jeszcze nie wszyscy powiedzieli swoje ostatnie słowo ;) Ja deklaruję 50 STEEM (wpłacę w ciągu 30 dni).

Wow! Dzięki serdeczne Jacku!!!

Skończyły mi się już wszystkie "przeszło moje oczekiwania", "jestem w szoku" itp.

Nie wiem, co powiedzieć...

Myślę, że 500+ jest w naszym zasięgu ;) szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że nie trzeba wpłacać od razu. Sam się nieco zmartwiłem na początku, że mam na koncie ledwie kilka STEEM, a chciałbym coś przekazać, ale jak się dowiedziałem, że czas na wpłatę jest bardzo długi to się już ucieszyłem. Bo ta inicjatywa jest świetna i uważam, że zasługuje na jak największe wsparcie :)

500?! Nie posunąłbym się aż tak daleko! Chociaż... kto wie ;)

Na razie ktoś chcący wziąć udział może już moim zdaniem spokojnie liczyć na walkę o nagrody 150, 100 i 70 STEEM....

może zostawcie jeszcze conieco na 3 i 4 edycje, heheh :D

Właśnie myślę odwrotnie: dajmy jak najwięcej autorom teraz, w tej edycji. Po to, aby napisali jak najlepsze prace -> opublikowali nie jeden, ale 2-3 artykuły -> nagłośnili Steema i Steemita, zdobyli autorów i inwestorów, a także zwiększyli wiarę w konkurs -> żebyśmy dla autorów 3. edycji uzbierali jeszcze więcej - > aby napisali jeszcze lepsze teksty itd, itd.

Rozumiesz, o co mi chodzi?

@andzi76 źle zapisałeś użytkownika @zwor. Chyba chodziło Ci o @zwora. W ogóle taki użytkownik jak @zwor nie istnieje ;D

Dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawiłem

Dziękuję za propozycyje z #pl-muzyka. @zwora już jest na liście, pogadam z pozostałymi.

To tak na szybko takie propozycje, pomyślę jeszcze bo to nie koniec dobrych autorów którzy pisali na #pl-muzyka, już zapomniałem o jednym dobrym autorze @veggie-sloth

Z tymi nagrodami to już odjazd totalny... Głowa mała. A to przecież na pewno nie koniec! Toż to spokojnie można by porządnie nagrodzić z tego kilkunastu autorów...

A co do propozycji autorów, to najchętniej wymieniłbym wszystkich publikujących w tagu #pl-filmy. Są jednak nicki, które przychodzą mi do głowy w pierwszej kolejności: @wolontariusz, @angatt, @lesiopm. I oczywiście @wadera :) I @zwora, który jest już na liście.

Bardzo dziękuję za propozycje z tagu #pl-filmy. skontaktuję się z wszystkimi.

Nagrody ogromne i nadal rosną, i można by porządnie nagrodzić kilkunastu autorów. Prawda. Ale na powalczenie o nagrody od 1szej do 15 tej nie trzeba aż tak dobrych tekstów, jakie będą potrzebne, aby powalczyć o nagrody od 1szej do 3ciej. (Bo jak się nie załapię na 2gie, to się załapię na 12te miejsce, nie ma co się za bardzo wysilać...).

A na nakręcaniu wysokiej jakości tekstów zależy mi najbardziej, bo to się przekłada bezpośrednio na szanse publikacji i osiągnięcie celów konkursu... Wolę więc dać wiele dla niewielu, niż odwrotnie.

Racja, to motywuje bardziej do wysiłku.

Pięknie!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63206.40
ETH 3079.10
USDT 1.00
SBD 3.87