Hejka Naklejka! - po dłuższej przerwie

in #polish6 years ago (edited)

Cześć wszystkim - znowu


Wiem, dopiero co obiecywałam, że będę mega dużo postować i być aktywna i od razu po tym zniknęłam. Naprawdę chciałabym dać jakiś poważny powód dla mojej nieobecności, ale niestety nie jest on w ogóle poważny, po prostu brakuje mi ostatnio motywacji do tworzenia czegokolwiek.

DSC_0624.jpg

Oto tulipany na przeprosiny...

Jednak nie chce znów zgubić swojej motywacji i nic nie tworzyć przez sześć miesięcy, więc stwierdziłam, że wrócę tutaj i dam sobie wyzwanie.
Chcę pisać dużo i tworzyć dużo, nawet jeżeli to małe ćwiczenia typu "narysuj rękę 50 razy", wszystko się liczy, wszystko po to żeby nie wypaść z rytmu na zbyt długo. So in order to kill two birds with one stone (wiem, że po Polsku to leci jakoś z pieczenią...) będę starała się conajmniej raz na tydzień, ale mam nadzieję, że uda mi się codziennie rysować coś i wrzucać tutaj wraz z małym postem na temat ryusnku lub jakikolwiek temat który tego dnia mnie zaciekawił.

Mam nadzieję, że nie zniknę znowu na miesiąc ponieważ ostatnio bardzo chcę się wziąć za siebie i to może być dobrym początkiem!
Dzisiaj dorzucam te dwa zdjęcia mojego kotka z tulipanami które całkiem fajnie wyszły chociaż były spontaniczne :)
DSC_0623.jpg

Dziękuje i życzę cieplutkiego dnia :)

Sort:  

Congratulations @ascendancja! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Congratulations @ascendancja! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 55030.03
ETH 2337.21
USDT 1.00
SBD 2.32