Konkurs #pl-blog - arabson1990

in #polish6 years ago (edited)

Konkurs #pl-blog

Witam wszystkich. Jako, że lgnę do konkursów jak ćma do światła, to i mnie nie mogło zabraknąć w konkursie zorganizowanym przez @rozku. Tak więc zaczynajmy:

checklist-1956737_640.png

  • Utwór mojego życia to "I don't want miss a thing" zespołu Aerosmith. Od momentu, gdy obejrzałem po raz pierwszy film "Armageddon" jest tym najważniejszym utworem dla mnie. A już wkrótce będę tuptał swój pierwszy taniec do jego rytmu.
  • To, co zawsze muszę mieć w lodówce to duża ilość mięsa w różnej postaci. Lubie jeść jak lew a nie jak królik:)
  • Podróżowanie to dla mnie forma aktywnego wypoczynku z równoczesnym poznawaniem świata.
  • Film, z którego nigdy nie wyrosnę to oczywiście "Demony wojny wg Goi". Bałkany i Polska armia - to jest to.
  • Gdy mi smutno, to ... Ogólnie staram się nie smucić. Szkoda czasu na smutek.
  • Książka, która zmieniła moje życie to ... Nie natrafiłem na taką. Ogólnie żadna książka nie spowodowała jakiejś dużej zmiany w moim życiu. Zresztą mało czytam :)
  • Mam ciarki, gdy jest mi zimno, ale chyba każdy tak ma.
  • Nie wyobrażam sobie wypoczynku/ urlopu bez butów do biegania. Dzień bez porządnego wysiłku fizycznego zaliczam do nieudanych.
  • Mój dom marzeń to wolnostojący domek z dala od miejskiego zgiełku. Niestety na razie pozostaje mi mieszkać w miejskiej dżungli.
  • Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem jest osobą która spadła nieco w moim rankingu zaufania. Jednak nie znaczy to, że jest złą osobą.
  • Mój szacunek wzbudza wytrwałość ludzi w podejmowanym wysiłku dążąc do obranego sobie celu.
  • Góry są dla mnie idealnym miejscem łączącym wypoczynek z dobrym treningiem. Nic tak nie działa motywująco jak bieganie po górach z jednoczesnym obcowaniem z naturą.
  • Marzenie, które jeszcze przede mną, to BTC po 100k $. Ale pewnie wiele osób o tym marzy :)
  • Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak gala Fame MMA. Poziom słaby jak LECH Free, ale pomysł rozwiązywania sporów miedzy celebrytami w klatce jest fajny. Tylko, żeby się bili a nie głaskali:)
  • Najprzyjemniejszy zapach to zapach smażonego mięsa. Zapach tym piękniejszy, im dłuższa była przerwa w jedzeniu.
  • Chciałbym aby ze świata zniknęli marni politycy. Było by to zbawienne dla naszego kraju.
  • Mój najważniejszy dzień jak dotąd to oczywiście przysięga. "Ja, Żołnierz Wojska Polskiego Przysięgam..." Tylko Bóg może z niej mnie zwolnić.

dont-give-up-3403779_640.jpg

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z konkursem w poście użytkowniczki @rozku kliknij tutaj

Źródła zdjęć:
www.pixabay.com

Sort:  

Ty Dziku :-) mięsko byś tylko jadł :-)

Jakaś sałatka czy surówka do mięsa, żeby nie było za sucho też się znajdzie:)

Witamy w konkursie. Sporo osób już tu dotarło, no i świetnie. Pozdrawiam.

Congratulations @arabson1990! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65236.35
ETH 3483.12
USDT 1.00
SBD 2.51