Witam Wszystkich!

in #polish6 years ago

Pierwszy post na Steemit

Doszły mnie słuchy o czymś co jest lepsze od innych portali społecznościowych. Dobre posty, a nie tylko newsy z życia i reklamy. Uważam też, że własna ekonomia jest świetnym pomysłem. Ogólnie kryptowaluty są spoko.

Z tej okazji chciałabym przybliżyć Wam swoją osobę.

Mam na imię Anna. Jestem masażystką po geografii ;) Pracuję w branży medycznej. Planuję i wykonuję zabiegi dla kuracjuszy.

Jestem osoba aktywną. Uwielbiam biegać, trenować pole dance i pływać stylem dowolnym.
Biegam już od 11 lat. W tym sporcie czuję się jak ryba w wodzie. Gdy biegam, czuję że żyję. Bieganie daje mi niesamowitą euforię, wolność i radość. Na swoim koncie mam maraton, półmaraton i wiele innych biegów na krótszych dystansach. Kiedyś biegałam w klubie sportowym, teraz tylko dla siebie- ale zawsze to kochałam i tak zostanie. Spełnieniem moich marzeń byłoby wzięcie udziału w najbardziej prestiżowym i niesamowitym biegu na Świecie- Maratonie Nowojorskim! I to wcale nie banał :) Byłam w Nowym Jorku, to miasto gwarantuje moc wrażeń. Nie wyobrażam sobie nawet, jakie emocje towarzyszyłyby mi biegnąc jego ulicami.

bieg.jpg
ny.jpg

Moją trzecią miłością są koty. Cenię je za to,że mają własne zdanie, są indywidualistami. Nie czują potrzeby przypodobania się nikomu ( no chyba że kogoś naprawdę lubią:). Są piękne, urocze, wyczuwają dobrych ludzi i potrafią nawet rozpoznać nastroje człowieka (i odpowiednio zareagować). Przesyłają dobre fluidy. Poza tym "wyciągają" choroby z człowieka. Gdybym mogła wzięłabym do siebie wszystkie bezdomne koty.

kot.jpg
pole.jpg

Lubię też fotografować (totalnie amatorsko) miejsca, które mnie urzekną czymś szczególnym. Mieszkam nad morzem, co między innymi, stwarza ku temu dobrą okazję. Będziecie mogli zobaczyć nie tylko piękne widoki, ale również uwiecznione miejsca- pamiątki z podróży.

Na steemit mam zamiar zamieszczać posty związane z wyżej wymienionymi tematami, a także inne nawiązujące do tematyki zdrowia, diet czy kreatywności.

Ps. Słyszałam, że są tu pewne niepisane zasady co do publikacji postów, żeby nie spamować. Poleca ktoś z Was jakiś fajny artykuł opisujący wszystko w skrócie?

Pozdrawiam
Ania

Sort:  

Witaj na polish Steemit :)

  1. dodaj sobie tag introduceyourself, tak oznaczamy pierwszy post, także ten po polsku, nie tylko ten po angielsku
  2. przesłuchaj:

https://steemit.com/polish/@noisy2/dlaczego-tak-mocno-daze-do-rozwoju-polskiej-spolecznosci-na-steemit-odpowiedz-na-pytanie-piotr-galas

  • to się dowiesz, dlaczego jesteśmy na Steemit

https://steemit.com/dsound/@noisy2/jak-z-powodzeniem-rozpocz-swoj-przygod-ze-steem-i-steemit

  • to się dowiesz, od czego zacząć
  1. jeśli nadal będziesz miała pytania, zadawaj je

Powodzenia!

ojej... tylko linków ode mnie, czuję się zaszczycony :)

https://steemit.com/polish/@noisy2/dlaczego-tak-mocno-daze-do-rozwoju-polskiej-spolecznosci-na-steemit-odpowiedz-na-pytanie-piotr-galas

to bym polecił wszystkim tym, którzy są ciekawi dlaczego ja (albo i też niektórzy) mają tutaj takiego hopla... i są tak dziwnie mili :)

https://steemit.com/dsound/@noisy2/jak-z-powodzeniem-rozpocz-swoj-przygod-ze-steem-i-steemit

to natomiast faktycznie poleciłbym każdej nowej osobie :)

jeśli nadal będziesz miała pytania, zadawaj je

Oj tak! :) Kto pyta, nie błądzi. Pytać można wszędzie, czasami dobrym pomysłem jest założenie też konta na https://steemit.chat/ i korzystanie z naszego bardzo fajnego kanału https://steemit.chat/channel/polish :)

dziękuję za dobre podpowiedzi i linki, dobrzy i mili ludzie :) :) :)

Witamy kolejną Polkę na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Cześć Ania - witaj na Steemit :)
Masażystka po geografii, to znaczy, że dobrze znasz topografię ciał do masowania ;)
Ja też jestem w tych fachu.
Followuje i czekam na Twoje posty .

Pozdrowionka i miłego wieczorka :)

Peter

Cześć :) ojj tak-topografia ciał to podstawa, idealnie to ująłeś ;) Dobrze wiedzieć,że są tu osoby o podobnych zainteresowaniach. Jestem w takim razie również ciekawa Twoich postów !

Cześć, miło Cię poznać :)

Cześć, I wzajemnie :)

Witaj na Steemit, życzę żeby marzenie o maratonie się spełniło.

Witam :) dziękuję serdecznie! Może będzie mi dane, a wtedy wprost wybuchnę z radości :)

Cześć Ania. Dobrego wyniku życzę w Nowy Yorku. :)

No witam ! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87