Dlaczego tak mocno dążę do rozwoju polskiej społeczności na Steemit - odpowiedź na pytanie @piotr-galas

in #polish7 years ago

Napisałem dzisiaj artykuł, który przy okazji serdecznie chciałbym polecić, a mianowicie:

Pod tym artykułem @piotr-galas zadał mi następujące pytanie:

Zadaję sobie cały czas jedno pytanie. @noisy dlaczego tak mocno dążysz do rozwoju (zwiększenia ilości) polskiej społeczności na seemit. Pomagasz początkującym, poświęcasz swój prywatny czas. Bardzo mi się to podoba, ale chciałbym zrozumieć główne motywy tego. Czy jest to coś w rodzaju patriotyzmu? Czy poptostu starasz się rozwinąć steemit. Czy np gdyby nagle przybyło np 1mln nowych użytkowników, to czy nowe posty nie byłyby wtedy dużo mniej warte?

Część mojej odpowiedzi, możecie przeczytać pod tamtym komentarzem.

Tutaj natomiast chciałbym wam przedstawić moją serszą odpowiedź, tym razem w formie audio :)

Z góry dziękuję za poświęcony czas na słuchanie tego co tam nagrałem :)

Pozdrawiam!

Sort:  

Super wypowiedź, podzielam twój punkt widzenia !

Steemit, poprzez mechanizm współdzielenia, wpisuje się w trend tworzenia usług rozproszonych, oferowanych przez użytkowników. Poprzez współwłasność serwisu (w formie tokenów steem), użytkownicy będą razem dbać o jakość serwisu

Mam w zwyczaju przedstawiać Cię zagranicznym userom i znajomym, których wprowadzam na steemit jako mesjasza polskiego community. Dzięki wielkie za całą robotę, którą dla nas odwalasz, bez twojej pomocy nie miałbym motywacji żeby dalej postować.

Mam nadzieję, że przyjdzie nam się znów spotkać już niedługo, mam wiele pytań!

Pieniądze to też nie wszystko jeśli chodzi o motywacje. To tylko składowa, moim zdaniem mega ważny jest też feedback, społeczność.

Bez niej, nawet przy dużych pieniądzach nie było by jakości, motywacji.

Bardzo fajna odpowiedź. Również uważam, że kryptowaluty i idea decentralizacji to przyszłość i możliwość do oduniezależnienia się zarówno od rządu jak i wielkich korporacji, co mnie jako libertarianina szalenie cieszy. Taka wizja gdzie coraz więcej aspektów naszego życia decentralizuje się jest cudowna i chyba coraz bardziej realna.

Noisy, nie wiem, czy wiesz, ale Twojego pliku audio nie da się już odsłuchać. Coś się popsuło.

Odsłuchałem całe. Dużo wyjaśnia Twój punkt widzenia.
Dlaczego nie nagrałeś tego na dtube?

Nagrałem video, ale chory jestem i wyglądałem dzisiaj fatalnie. Wywaliłem obraz, by was nie przestraszyć ;)

Fajne nagranie, no ja swoich Steem nie sprzedaję, wszystko zamieniam na SP. Ciekawe kiedy teraz Steem tak skoczy jak SBD myślę że to tylko kwestia czasu. Mam nadzieję że jeszcze zdążę trochę monet dokupić przed skokiem.
Ps. Zdrówka życzę.

Potwierdzam bardzo wielu użytkowników steemit przeszło tu tylko dlatego, że @noisy2 wytłumaczył na czym to polega. Pytanie użytkownika też jak najbardziej zrozumiałe, sam też przez pierwsze parę chwil myślałem, że to scam. Niestety większość osób dopatruje się interesowności innych. Pozdrawiam.

fajne nagranie, dobry taki podkast chodzę po domu, robię swoje i sobie słucham :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64401.36
ETH 2627.01
USDT 1.00
SBD 2.83