You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nowa przygoda z Dieta wg Dabrowskiej, czyli POSTEM Daniela

in #polish7 years ago (edited)

mozna, jagodowe ale tylko i wylacznie w ilosciach dekoracyjnych .... co do innch warzyw czy owocow ktorych nie ma na liscie ...lepiej nie kombinowac bo mozna predko przekombinowac .. granica jest cienka i latwo przekroczyc kalorie co wiaze sie z przelaczeniem odzywiania z wewnetrznego na zewnetrzne i klapa. po poscie .....!!!!! wogole wskazane jest jak najprosciej jesc ....bedac na forach widzie sie jak kazdy kombinuje .. wymysla :) godzinami spedza w kuchni ...sama tak robilam przy poprzednich dwoch postach .... ale pozniej stwierdzilam ze to chore, przeciez to e lubie gotowac i jesc jest wlasnie moja zguba, po to robimy post zeby odzwyczaic sie od tych mas jedzenia :) zeby wylezyc sie z nalogow ...a jedzac wymslne potrawy podczas postu mija sie z celem .... zrozumialam to tak dokladnie dopiero przy ostatnich dwoch postach ...a ten teraz jest dla mnie wyjatkowy :) jak narazie nie wariuje, cos tam jesc trzeba i przyznam sie ze kocham gotowac i wymslac .... ale juz coraz mniej czasu spedzam w kuchni ...

Sort:  

Tak.masz całkowita rację. Ja też jadłam jak najprościej (jest takie słowo?:-) głównie kiszonki bo uwielbiam i soki. Nie ukrywam, że dla mnie wybawieniem było to, że nie muszę gotować i wymyślać bo chyba to dla mnie najgorsze :-) i w święta miałam "spokój" bo nie martwiłam się o to co ma być. Zrobiłam tylko parę potraw dla moich dwóch chłopaków i już:-)

Surowizny ;> .... ? no ja gotowac uwielbiam i to moja zguba...a swieta rowniez przeszlam bezproblemowo :) rodzina dostala co chciala i ja to co mialam i juz :)

Ale musze powiedziec ze teraz w lato jakos latwiej przejsc post :) nie jest mi wogole zimno :) wiecej sie pije nizeli w zime :) Glowa mnie wogole nie bolala :) odwykow nie bylo bo kawy nie pije juz od poprzednich postow :) .... jest super jak narazie :)

Ja byłam w zimie więc tylko bardziej zimno mi było, głowa tylko raz na początku mnie bolała.ogólnie było ok. Najgorzej było ze słodyczami- ale walczę by nie jeść hehe

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53949.09
ETH 2223.84
USDT 1.00
SBD 2.31