Nowa przygoda z Dieta wg Dabrowskiej, czyli POSTEM Daniela

in #polish7 years ago

4 Dzien Postu!

Dzis taki surowy dzien ... no czesciowo surowy ( Po za obiadem) hehe

31 08 2017-001.jpg

Sniadanie

  • Pomidorki
  • Pomidorki
  • Pomidorki z ogorkami kiszonymi

IMG_3227.JPG

IMG_3228.JPG

P1210641.JPG

miedzy czasie

  • Smoothie z buraka, jablka, marchewki, cytryny z lodem

IMG_3235.JPG

Obiad

  • Zupa ogorkowa
  • Pasztet z cukini + surowka

Miedzy czasie

  • Grejpfrut

IMG_3229.JPG

Kolacja

  • Marchewka

IMG_3231.JPG

  • Smoothie buraczane z lodem

IMG_3236.JPG

Podsumowanie dnia

Dzien przelecial bezproblemowo, zaczynam coraz lepiej sie czuc, ale dzis nie wiem dlaczego myslalam ciagle o jedzeniu ...

Wprawdzie gotuje obiady dla rodziny to jezor do pachy .... ale generalnie daje rade...!

Wiele sie dzis nie nagotowalam bo jechalam na surowniznie a obiadek praktycznie z wczoraj :) bo zupy oczywiscie i pasztetu narobilam na kilka dni odrazu ... zupa to oczywiscie wywar warzywny z ktorego moge codziennie robic zupy o innym smaku :) ....

Pomidorki i marchewka ratuja mi zycie jezeli chodzi o podjadanie :)))

Skutki uboczne

31 08 2017-002.jpg

Sort:  

Byłam 2razy na tym poście, pierwszy trwał 6tyg. A drugi 3tyg- z tym, że ten ostatni to prawie na samej wodzie :-) a czułam się super. Teraz też się przymierzam. W grudniu.
Ciekawi mnie jak ten pasztet robiłaś?

Pasztet z cukini - w mikserze zmielilam zukinie, marchewke, cebule, dynie, ( z marchewki odcisnelam sok)

Ps. Nastepnym razem odcisne rowniez z innych warzyw sok, bedzie bardziej suche ...

wymieszalam to razem z dowolnymi przyprawami :)
zmielilam jeszcze na proszek warzywa pieczone w piekarniku uprzedniego dnia, ( poprostu resztki niezjedzonych warzyw.......dodalam czosnek i do foremki... :) pieklam godzine w 180 stopniach ... taki pasztet mozna wykorzystac na talerzu jako oszukany kawalek mieska do surowki ... albo tak jak ziemniaczki .... moja rodzina jadla ziemniaki, jja pasztet z surowka ...

dla tych co nie sa na Poscie: do tak przygotowanych warzyw jak powyzej mozna dodac kaszy mannej na sucho, opconajlnie bulka tarta ale ja bym dodala zmielone migdaly...
moze rowniez kasze jaglana( ugotowana)
kombinacji jest wiele :) ..... smakuje wysmienicie po upieczeniu!

świetny! dzięki bardzo, że podzieliłaś się ze mną przepisem. Akurat mam cukinię więc go dziś zrobię, a że mięsa i tak nie jem to akurat dla mnie :)

Na zdrowie :) Uzyj przypraw takich jakie lubisz ... i tak jak pisalam nizej mozesz zagescic go kaszami...:)

Ale na post jest idealny. A myślę, że dziś jak będę robić to jajko i może kaszę kukurydzianą dorzucę. Zobaczę:-)

:) oooooo wlasnie jajko ..... po za postem, koniecznie jajko ... lepiej bedzie sie trzymalo ....

A można też zmielone siemię lniane. Wydaje mi się, że podczas postu może być używane.

podczas postu nie moga byc zadne oleiste pestki uzywane .. tylko i i wylacznie warzywa + dwa jablka, jednen grejpfrut, cytrana do woli - dziennie .... ( jedyne pestki to z jablka i cytrusow)

wow :) 3 tygodnie prawie na samej wodzie to szacun!!!!! Dziekuje za mile slowa !!!

tak, akurat wtedy tak czułam, że jest to dla mnie super przygoda, w dodatku sprawdzałam jaką mam silną wolę :)

Niesamowite .. ja wytrzymalam na napojach tydzien i cieszylam sie ze juz koniec ....

moze kiedys poczuje rowniez taka potrzebe i sprawdzie siebie ...!

Tak. Nigdy wbrew sobie. Trzeba słuchać organizmu i oto cały sekret:-)

zgadza sie ...

Byłem na podobnej diecie owocowo-ważywnej. Też czułem się wyśmienicie, aczkolwiek po 2 tygodniach, coś było nie tak, więc wróciłem do normalnej diety.
Teraz w sumie dieta głównie owocowo-ważywna + jajka, ryba i orzechy. I też jest dobrze!
Wytrwałości! Niech na zdrowie wyjdzie :)

Dziekuje :) wiem ze wyjdzie na zdrowie bo juz powtarzam Post 4 raz ....zanim zaczelam robic posty bylam wrakiem czlowieka .... ... Posty uratowaly mi zycie !

Troszeczke ostatnio zaniedbalam termin robienia przypominajek i popadlam w ponowny nalog na slodycze ... no i zaczelo sie wszystko od nowa .... wiec ten post traktuje jako odwyk ponowny i naprawe tego co omaly wlos bym nie zniszczyla ....Dziekuje za dobre slowa :) Twoja dieta tez mi sie podoba bo sa w niej jajka i ryby i orzechy ... :) napewno po poscie bedzie to rowniez moja podstawa ....

Great. Thanks for sharing. I'm starting to follow you.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53699.14
ETH 2213.00
USDT 1.00
SBD 2.28