You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nowa przygoda z Dieta wg Dabrowskiej, czyli POSTEM Daniela

in #polish7 years ago

Byłam 2razy na tym poście, pierwszy trwał 6tyg. A drugi 3tyg- z tym, że ten ostatni to prawie na samej wodzie :-) a czułam się super. Teraz też się przymierzam. W grudniu.
Ciekawi mnie jak ten pasztet robiłaś?

Sort:  

Pasztet z cukini - w mikserze zmielilam zukinie, marchewke, cebule, dynie, ( z marchewki odcisnelam sok)

Ps. Nastepnym razem odcisne rowniez z innych warzyw sok, bedzie bardziej suche ...

wymieszalam to razem z dowolnymi przyprawami :)
zmielilam jeszcze na proszek warzywa pieczone w piekarniku uprzedniego dnia, ( poprostu resztki niezjedzonych warzyw.......dodalam czosnek i do foremki... :) pieklam godzine w 180 stopniach ... taki pasztet mozna wykorzystac na talerzu jako oszukany kawalek mieska do surowki ... albo tak jak ziemniaczki .... moja rodzina jadla ziemniaki, jja pasztet z surowka ...

dla tych co nie sa na Poscie: do tak przygotowanych warzyw jak powyzej mozna dodac kaszy mannej na sucho, opconajlnie bulka tarta ale ja bym dodala zmielone migdaly...
moze rowniez kasze jaglana( ugotowana)
kombinacji jest wiele :) ..... smakuje wysmienicie po upieczeniu!

świetny! dzięki bardzo, że podzieliłaś się ze mną przepisem. Akurat mam cukinię więc go dziś zrobię, a że mięsa i tak nie jem to akurat dla mnie :)

Na zdrowie :) Uzyj przypraw takich jakie lubisz ... i tak jak pisalam nizej mozesz zagescic go kaszami...:)

Ale na post jest idealny. A myślę, że dziś jak będę robić to jajko i może kaszę kukurydzianą dorzucę. Zobaczę:-)

:) oooooo wlasnie jajko ..... po za postem, koniecznie jajko ... lepiej bedzie sie trzymalo ....

A można też zmielone siemię lniane. Wydaje mi się, że podczas postu może być używane.

podczas postu nie moga byc zadne oleiste pestki uzywane .. tylko i i wylacznie warzywa + dwa jablka, jednen grejpfrut, cytrana do woli - dziennie .... ( jedyne pestki to z jablka i cytrusow)

A.no właśnie nie byłam pewna. Czytałam też, że oprócz tych owoców można jagody i ogólnie z małym indeksem glikemicznym.

wow :) 3 tygodnie prawie na samej wodzie to szacun!!!!! Dziekuje za mile slowa !!!

tak, akurat wtedy tak czułam, że jest to dla mnie super przygoda, w dodatku sprawdzałam jaką mam silną wolę :)

Niesamowite .. ja wytrzymalam na napojach tydzien i cieszylam sie ze juz koniec ....

moze kiedys poczuje rowniez taka potrzebe i sprawdzie siebie ...!

Tak. Nigdy wbrew sobie. Trzeba słuchać organizmu i oto cały sekret:-)

zgadza sie ...

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53778.84
ETH 2224.93
USDT 1.00
SBD 2.30