Operacja wzroku mojej żony i brak mojej aktywności na Steemit

in #polish7 years ago (edited)

image.png

Witajcie chcę się Wam pochwalić i od razu usprawiedliwić dlaczego przez ostatnie prawie dwa tygodnie byłem mało aktywny na portalu Steemit.

Zbliżał się termin wyjazdu do Polski na operację (zabieg) mojej żony, usunięcia soczewki i wszczepienia jej nowej wyhodowanej specjalnie dla niej. Mieszkamy i pracujemy w Holandii, coraz szybciej zbliżał się termin wyjazdu z tego względu musiałem pokończyć wszystkie prace jakie zacząłem, dlatego byłem tak mało aktywny, (od rana do wieczora w pracy) ale tylko w pisaniu postów i komentarzy.

W wolnej chwili w pracy czytałem posty innych użytkowników i wracając późno do domu oddawałem swój głos na wybrane posty, tylko na to miałem siłę i głowę. Myślałem ciągle o zabiegu żony, przecież to oczy, a jak pójdzie coś nie tak, coś się stanie, ciągle miałem te myśli w głowie.

Zabieg był wyznaczony na 7 grudnia, lecz żona musiała być już tydzień wcześniej zrobić badania. Wyjechaliśmy w czwartek rano z Holandii do Chorzowa, noc w hotelu i w piątek z samego rana badanie w klinice.

image.png



Ale to nie koniec jazdy z Chorzowa musiałem pojechać do Poznania pozałatwiać swoje sprawy, z Poznania dopiero na Olsztyn na Warmii i Mazurach. Żona w tygodniu musiała jeszcze porobić inne badania i w środę z powrotem do Chorzowa bo w czwartek rano zabieg, noc w hotelu rano do kliniki czy wszystko jest dobrze i powrót do domu do Olsztyna.

Wszystko jest bardzo dobrze zabieg się udał, wszystko trwało nie całą godzinę, obsługa pełen profesjonalizm z czystym sumieniem mogę polecić tą klinikę Weiss Klinik Jestem bardzo szczęśliwy, a po powrocie do domu spotkała mnie następna niespodzianka odpalając Steemit żeby poczytać posty i oddać głosy dowiaduję się w jednym z postów że zostało mi oddelegowane 1000 Steem Power co się okazało od @noisy za to bardzo dziękuję za takie wyróżnienie.

Za tydzień powrót do Chorzowa na następną konsultację i ustalenia nowej daty zabiegu na drugie oko. Kilometrów narobimy ale naprawdę warto, zachęcam wszystkich co mają problemy ze wzrokiem do skonsultowania się z innym okulistą niż ten co do niego chodzicie. U żony wyszło to przez przypadek że może mieć naprawiony wzrok i nie będzie musiała nosić okularów, które nosiła od dziecka.
image.png

Jak chcecie dowiedzieć jak do tego doszło, przeczytajcie mój wcześniejszy post w którym opisuję jak i dlaczego doszło do zabiegu.
Czy Okuliści nas Oszukują



W tym poście jeszcze raz też chcę podziękować dla @noisy za zaufanie, staram się wspierać jak mogę naszą społeczność mam nadzieję że już niedługo u mnie wszystko powróci do normy i będę mógł w 100% być aktywny na platformie. Pisać posty i komentować inne. Na razie muszę się skupić na żonie muszę jej pomagać przez około miesiąc nic nie może dźwigać i się przemęczać, ale na pewno znajdę teraz więcej czasu na udzielanie się, niż przed zabiegiem.

Sort:  

Sam mam dużą wadę wzroku, ale wolę chodzić w okularach, niż ryzykować utratą wzroku. Wydaje mi się, że podjęliście dobrą decyzję, żeby zabieg wykonać za granicą, bo tam zapewne ryzyko jest mniejsze.

Źle zrozumiałeś zabieg został wykonany w Polsce my mieszkamy za granicą. Najpierw robią zabieg na jedno oko następnie drugie. Klinika jest w Chorzowie

Oops. Wybacz zaspany jestem nadal. W takim razie mój komentarz jest zupełnie bez sensu.
To może w takim razie błędnie zakładam, że to co obce to lepsze niż Nasze, Polskie.

Klinika ma dobrą opinię i specjaliści także, sami mieliśmy stres, jak wiesz to są oczy, sam wolałbym stracić rękę niż wzrok. Dla żony cały czas wzrok się pogarszał, dlatego postanowiliśmy zrobić ten zabieg.

Congratulations @andzi76! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Cieszę się, że wszystko dobrze sę ułożyło, pozdrowienia dla żony :) Dbaj o nią a my poczekamy na Twoje nowe posty cierpliwie...
Jak będziesz znowu w Chorzowie to pozdrów ode mnie to miasto, jest mi bardzo bliskie :)

Dzięki pozdrowię żonę i Chorzów, także mam miłe wspomnienia z tego miasta, byłem tam na koncercie Metellicy. No i hotel obok stadionu.

Hotel koło stadionu? W Parku? W tamtych okolicach zostawiłam kawałek swojego serca :)

Zgadza się w parku, fajne miejsce.

Bardzo fajne :) W Parku bywałam prawie codziennie przez wiele lat, tam się wychowałam na granicy Katowic i Chorzowa :) Popatrz, jaki świat jest mały...

Zgadza się świat jest mały i robi się coraz mniejszy. Sam miałem przypadek w Holandii, mieszkałem w jednym domku z jednym kolegą poznanym w Holandii pracowałem z jego bratem. Co się okazało mój kuzyn ożenił się z jego żony ciotką. Ja mieszkam w Olsztynie, kolega pod Toruniem a kuzyn Orzysz. Zgadaliśmy się po urlopie wakacyjnym jak opowiadałem gdzie jeździłem w wakacje i od słowa do słowa, mieliśmy wspólną rodzinę co się okazało.

Zdrówka życze!

Dzięki przekażę żonie.

Powodzenia. Zastanawiam się czy samolotem nie byłoby lepiej czy coś - Wizzair i Ryanair potrafią być czasem naprawdę tanie

Dzięki. Nie wiem czy można by było, w samolocie są duże przeciążenia, a żona nie może się nawet gwałtownie schylać, nawet przeciągnąć się mocno nie może.

Qurator
Your Quality Content Curator
This post has been upvoted and given the stamp of authenticity by @qurator. To join the quality content creators and receive daily upvotes click here for more info.

Qurator's exclusive support bot is now live. For more info click HERE or send some SBD and your link to @qustodian to get even more support.

Cieszę się, że wszystko poszło dobrze. Zdrówka!

Wielkie dzięki.

To zaufanie to kredyt od polskiej społeczności za "pracę", a nie przypadkowa sprawa. Trzymaj się tak dalej i życzę wszystkiego najlepszego! :)

Wielkie dzięki, będę robił co w mojej mocy, żeby dalej być w czołówce, jak to powiedział @assayer.
I dzięki za kredyt zaufania.

Cieszę się, że wszystko się dobrze skończyło. Wszystkiego dobrego na przyszłość!

Dzięki, Tobie również wszystkiego dobrego.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65269.02
ETH 2653.11
USDT 1.00
SBD 2.84