"Ciężkie Granie" - zespół - Five Finger Death Punch

in #polish7 years ago (edited)

image.png

Zespół powstał w 2005 roku w Los Angeles. Używane skróty to 5FDP, FFDP Nazwa zespołu pochodzi z filmu Quentina Tarantino, Kill Bill vol.2 a dokładniej z techniki Five-Point-Palm Exploding Heart, której używa Beatrix Kiddo by zabić swojego mentora, Billa.

The Bleeding pochodzi z pierwszej płyty zespołu wydanej w 2007 roku, na krążku znajduje się 10 utworów.

Five Finger Death Punch - The Bleeding


W 2016 roku zespół otrzymał nagrodę honorową – Soldier Appreciation Award od Stowarzyszenie Armii Stanów Zjednoczonych. Jedynym muzykiem, jaki kiedykolwiek otrzymał tą nagrodę, był Elvis Presley

Five Finger Death Punch- Bad Company


Five Finger Death Punch - Wrong Side Of Heaven


Wrong Side of Heaven to singiel z czwartego studyjnego albumu. Zespół postanowił nagrać teledysk w celu wspomagania weteranów. Aby pomóc organizacjom, zwrócili się również o to, aby rodzina i przyjaciele zmarłych weteranów wojskowych dostarczyli nieśmiertelniki które będą pomocne w przygotowaniu muru pamięci.



Five Finger Death Punch - Wash It All Away


Osobiście poznałem ich muzykę jakieś 5 lat temu, gdy z kolegą szykowaliśmy się na festiwal metalowy w Holandii, a po nazwach zespołów widzianych na plakatach nic nam to nie mówiło. Ale od czego jest YouTube. I tak poznałem ten zespół od tego utworu. Od razu mi wpadł w ucho, przypominał mi jeden utwór Pro-Pain

Five Finger Death Punch - Under And Over It


Pro-Pain - Don't kill yourself to live
To jest właśnie ten utwór który skojarzyłem.

Wracając do 5FDP chcę się jeszcze podzielić z Wami utworami które naprawdę są warte polecenia.

Five Finger Death Punch - The Pride


Five Finger Death Punch - Battle Born


Five Finger Death Punch - Coming Down


Prawie zapomniałem 5FDP nagrali także cover znanego utworu House Of The Rising Sun

Five Finger Death Punch - House Of The Rising Sun


Dzięki za wspieranie mojej, nazwijmy to pracy, lecz tak naprawdę to moja pasja. Muzyka która zawsze i wszędzie mi towarzyszy. Z którą mam wspomnienia, zarówno te miłe jak i przykre.

Sort:  

To tak jest z muzyką że towarzyszy nam w radosnych i przykrych momentach życia ;)
/chyba masz błąd w tagu ale zagłosował ;)

Lepsze te miłe. Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd, ale quratorek sprytny, wie że o niego chodzi.

Tak, lepsze te miłe... ale w życiu różnie bywa.
Wygląda na to, że quratorek jest sprytniejszy od pewnego kotka... ;)

Co się kotka czepiasz, podąża za Tobą krok w krok. Kiciak jest dobry zawsze votę Tobie da i nie musiałaś mu nic płacić, nie to co ja dla swego stróża.

Ale voty kotka są zerowe...

Oj to nie dobrze, to sknera sierść jeden.

Qurator
Your Quality Content Curator
This post has been upvoted and given the stamp of authenticity by @qurator. To join the quality content creators and receive daily upvotes click here for more info.

Qurator's exclusive support bot is now live. For more info click HERE or send some SBD and your link to @qustodian to get even more support.

Nie pojawienia się na Jarocinie rok temu będę żałował do końca życia :/

Może jeszcze będą w Polsce, jeśli wokaliście znowu coś nie odbije, ostatnio chyba w czerwcu na koncercie w Holandii powiedział że odchodzi z zespołu. Ale to nie pierwszy raz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63099.62
ETH 2555.59
USDT 1.00
SBD 2.83