Bardzo dziękuję za wyróżnienie

in #polish7 years ago

image.png

Bardzo dziękuję za takie wyróżnienie, właśnie się dowiedziałem że dostałem delegacje 1000 Steem Power. Jestem bardzo zaskoczony i oczywiście szczęśliwy, w życiu bym się nie spodziewał. Tylko nie wiem komu mam podziękować. Nie byłem ostatnio taki aktywny na Steemit jak wcześniej, miałem parę ważnych spraw, ale to opiszę w innym poście. Jeszcze raz naprawdę Bardzo Dziękuję i Pozdrawiam.

Nowych użytkowników i nie tylko ich a wszystkich bardzo zachęcam do brania udziału w naszej społeczności, w zabawie jaka jest organizowana np. Temat Tygodnia, bardzo fajna sprawa. Trzymajcie się.

Sort:  

Gratuluje! :)

Dziękuję

Należy się za dobry kontent. Dzięki Twojej i nie tylko Twojej aktywności, nasz #polish ma się dobrze :)

Qurator
Your Quality Content Curator
This post has been upvoted and given the stamp of authenticity by @qurator. To join the quality content creators and receive daily upvotes click here for more info.

Qurator's exclusive support bot is now live. For more info click HERE or send some SBD and your link to @qustodian to get even more support.

Łooo Gratulacje! :)

Wielkie dzięki

Dostałeś od @noisy z misją kuratorowania dobrych postów, który dostał od jednego z najstarszych użytkowników steemit :) wejdź na czat steemit :)

Teraz to już wiem ale dzięki, dostałem maila z czatu i tam się dziś doczytałem.

Aalle urwał!😀😀

No ty też, i tak trzymać

Ty też dostałeś ale 500 :D z tego co wiem

Super gratki !!!

Dziękuję

Wielkie brawa! Nie bądź taki zaskoczony, jesteś non stop w samej czołówce aktywności. Bardzo dobra decyzja @noisy.

Jestem zaskoczony, staram się brać aktywny udział, ostatnio trochę nie pisałem i nie komentowałem, jedynie głosowałem na innych. Właśnie powoli piszę post dlaczego tak było.

I oby tak dalej!

Będzie 100% Tobie też gratuluję, w takim szoku byłem że zapomniałem wszystkim pogratulować.

Mam mały pomysł na krótkie posty, chodzi mi o to że myślałem sobie żeby co jakiś czas wstawiać post z całą płytą jakiegoś zespołu, żeby była w blockchainie nie w internecie jak wiem np. na Youtube niekiedy są blokowane jakieś filmy. Na blckchainie nikt nie może zablokować. Wstawiałem kiedyś posty pod Tagiem muzyka i teraz ich tam nie ma, może Ty mi powiesz jak mam to zrobić żeby były dostępne. Czy wstawiać na Dtube? Osobiście bym wolał pisać na Steemit lub busy.
Masz jakieś rady, sugestie.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63578.99
ETH 2611.82
USDT 1.00
SBD 2.85