Amelcio poleca serial: Zagubieni w Kosmosie - serial który pokazał że scfi może być przygodą

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie Kochani!

To już kolejny mój wpis z cyklu Amelcio poleca serial. Dzisiaj chciałbym polecić Wam nowy serial który dostępny jest na platformie Netlix pod tytułem:

"Zagubieni w Kosmosie " produkcja USA
W rolach głównych: Molly Parker, Toby Stephens, Maxwell Jenkins

zagubieni-w-kosmosie-netflix-800x445.jpeg

Wszyscy znamy przygody Robinsona który wylądował na bezludnej wyspie... Tutaj film zaskakuje nas Również rodziną Robinsonów -- jednak Ci trafiają na nieznaną planetę.
Pierwszy odcinek zaczyna się podczas gry w karty na pokładzie statku kosmicznego w kosmosie. Statek zaczyna podchodzić do lądowania awaryjnego na nieznaną planetę.
Robinsonowie po bardzo dramatycznym lądowaniu znajdują się w krajobrazie skutym lodem jak okiem sięgnąć.
Co mnie zaskoczyło - film jest bardzo realistyczny, nie jest przesiąknięty fikcją typu lasery itd jak w Star Trek lecz pokazuje nam planetę oczami człowieka z naszych czasów który stara się przetrwać na nieznanym lądzie.

Trudno mi opisać więcej w tym momencie, ponieważ nie chcę zdradzić tajemnic jakie przynosi nam pierwszy odcinek tego filmu.

Netflix-udostepnil-pierwszy-pelny-zwiastun-Zagubionych-w-kosmosie_article.jpg

W filmie znajdziecie mnóstwo zaskakujących sytuacji, kto wie, może dojdzie również do spotkania z obcymi? Na pewno w tym obrazie zobaczycie wolę przetrwania, przywiązanie, mnóstwo bardzo dynamicznych zaskakujących scen, oraz relacje rodzinne rodziny Robinsonów.

Obraz bardzo ciekawy, poruszający inny niż do tej pory znane scfi. Pachnie tutaj świeżością i zupełnie nowatorskim podejściem do serialu scfi.

Musicie to sami zobaczyć!

Moje poprzednie wpisy:

https://steemit.com/polish/@amelcio/amelcio-poleca-film-steel-rain-produkcja-korei-poludniowej-ktora-wbija-w-fotel-obejrzyjcie-koniecznie

https://steemit.com/polish/@amelcio/amelcio-poleca-film-orbiter-9-obejrzalem-dzisiaj-na-netflix-i-jestem-oszolomiony

https://steemit.com/polish/@amelcio/chcialbym-wam-polecic-nowy-seriac-the-crossing-dostepny-juz-na-showmax

Sort:  

Bardzo dobry serial. Wciąga z każdym kolejnym odcinkiem. Kto jest fanem Sciente Fiction to jest to bardzo dobry serial. Dzisiaj skończyłem oglądać ostatni odcinek i mam nadzieje, że za niedługo wyjdzie drugi sezon :D

Oooo w takim razie nie zdradzaj fabuły. Sam jestem dopiero na 3cim odcinku :)

W filmie znajdziecie mnóstwo zaskakujących sytuacji, kto wie, może dojdzie również do spotkania z obcymi?

Przecież pokazali to nawet w zwiastunie i na okładce filmu...

a wiesz. Okładka to tylko okładka nie musi oznaczać spotkania z obcymi.

Proponuję obejrzenie zwiastunu. :)

To jest wstępny opis serialu. Jeśli to zachęciło kogoś do obejrzenia zwiastunu to świetnie. To pierwszy krok do obejrzenia serialu.

Rzeczywiście. Może się skuszę na chociaż jeden odcinek.

Od czasu kiedy wypłaciłem Tobie nagrodę 25 SBD Twoje dolary podwoiły się bo kurs SBD wzrósł ponad 100 % gratuluję brachu. Pamiętaj o podatku który należy wpisać w dziale: inne przychody xd

Na razie nie wypłacam. Część włożyłem W Steem Power (10 SBD). Jeszcze raz dzięki.

Zwiastun robi wrażenie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61651.16
ETH 2369.36
USDT 1.00
SBD 2.50