#TemaTYgodnia - Ja i moje hobby

in #polish7 years ago (edited)

#TemaTYgodnia - Ja i moje hobby.


Cięzko było by mi opisać tylko jedno moje hobby, a więc opiszę wszystkie w jednym wątku.


Produkcja filmowa i Fotografia


Moją pasją, którą dogorywa w zapomnieniu jest fotografia i produkcja filmowa.
Od dawna fotografuje i filmuje jednak coraz mniej, może dzięki steemitowi zmobilizuje się i wezmę aparat do ręki? Zobaczymy.

Zdjęcie znajdujące się po prawej stronie podchodzi z planu krótkometrażowego filmu, realizowanego w ramach konkursu 48 Hour Film Project - Zrób Film w 48godzin w którego powstawaniu miałem okazję uczestniczyć.

Mój wkład w ten film to "Dyżurny Planu - człowiek od wszystkiego, przynieś, podaj, napraw, ustaw.

Oprócz tego, robiłem zdjęcia oraz kręciłem MakingOf, który możecie znaleźć poniżej.

Obecnie biorę udział w zabawie
Seven Day Black and White Challenge
do której was zapraszam.


MakingOf


Elektronika


Każdy by chciał aby jego pasja była równocześnie pracą, również i ja tego pragnę a więc na etapie wybierania szkoły średniej wybrałem Technikum Elektroniczne, które trochę mnie zawiodło ale tak już bywa.

Moja pasja do elektroniki po trzech latach jest tak samo silnia, jedynie gałęzie tej dziedziny się zmieniają.

Wcześniej próbowałem swoich sił w elektronice analogowej, a obecnie uczę się programowania mikroprocesorów i projektowania obwodów drukowanych dla tej dziedziny elektroniki co sprawia mi dużo przyjemnośći.


Psychologia


Możliwe że już zauważyliście że czasem coś napiszę w tej dziedzinie, dość dużo wolnego czasu czasu poświęcam na czytanie o psychologi, a dokładniej o socjotechnice.

Uważam że to bardzo przydatna wiedza, która może się przydać w bardzo wielu sytuacjach.

Oprócz samej przydatności psychologia jest bardzo ciekawa, mówi wiele o funkcjonowaniu ludzi, o tym co ich kieruje.
A ja jestem ciekawy świata więc to coś dla mnie.


Od mnie to tyle, czekam na wasze #tematygodnia
Zdjęcia pochodzą z darmowego stocka www.pexels.com oraz własnych zasobów.


Sort:  

Bardzo ladnie zrobiony post! Gdzie sie tego nauczyles ? Moglbys polecic jakies zrodlo? przperaszam jestem jeszcze nowy tutaj ;)

Fotografuj! Kręć! I... em... miałam nadzieję chwycić za aparat czy telefon co najmniej raz dziennie i... różnie to wygląda, ale coś mnie się wydaje, że jesteś nieco bardziej technologicznie zaawansowany.
POWODZENIA!

Post świetny wizualny...

"Technikum Elektroniczne, które trochę mnie zawiodło ale tak już bywa." Tak napisałeś, dlaczego jesteś zawiedziony, za mało wiedzy przekazali, czy spodziewałeś się czegoś innego.

Wyjaśniło, to jakiś tępy ten profesor ( nie chcę obrażać) To że uczeń dyskutuje, to znaczy że jemu zależy i w taki sposób poszerza swoją wiedzę. Powinien przedstawić wszystkie za i przeciw, a nie wstawiać kolejną pałę. Powinien cie zachęcić do zrobienia na papierze projektu, tak żebyś i to umiał.

Miniaturka posta rozwaliła mnie :D

Hobby często spotykane... :)
Nie ma się czego wstydzić...

ciekawe tematy będę śledził, właśnie mnie męczą sinusoidalne formy przebiegu funkcji i siedzę nad projektem prostownika :) Używałeś programu "Multisim"?

Zasilacze liniowe to dość prosta kwestia.

Kiedyś coś używałem :D

Czy ten twój film można gdzieś obejrzeć?

Nie mój, bo byłem jedną z wielu osób w ekipie.

Kapitalny post. Co czytasz o psychologii?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65647.77
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 2.60