3 ORZEŹWIAJĄCE NAPOJE, KTÓRE NAWODNIĄ TWÓJ ORGANIZM

in #pl-video6 years ago (edited)


Witajcie :)

Przepraszam za pewnego rodzaju Spam, jakim po części jest ten post. Pojawił się on w tym momencie, ponieważ przez dłuższy czas miałam problemy z załadowaniem wideo. Miałam kilka gotowych materiałów, ale nie chciałam tracić czasu, w razie gdyby nie miało mi się w końcu z powodzeniem używać DTube, stąd próbowałam cały czas z pierwszym wideo. Jednak w końcu się udało :)

Zapraszam do oglądnięcia. Wkrótce pojawi się angielska wersja :)

Po więcej informacji zapraszam tutaj: https://busy.org/@mykitchenlab/3-orzezwiajace-napoje-ktore-nawodnia-twoj-organizm-15-konkurs-kulinarny

DSCF4571-2.jpg

DSCF4574-2.jpg

DSCF4579-2.jpg

Zaznaczam, że informacje zawarte w wideo/poście odzwierciedlają mój stan wiedzy i mogę sę mylić w niektórych kwestiach. Zachęcam Was do zgłębiania tematów zdrowotnych na własną rękę.

Bo warto. Inwestycja w zdrowie zawsze przynosi 'dywidendy' !

Miłego dnia :)

Sort:  

Bardzo fajny filmik i miło się Ciebie słucha.
Ja wodę nauczyłam się pić dopiero w Grecji. Teraz żeby ugasić pragnienie muszę mieć czystą wodę, bo inaczej mam wrażenie że mi się klei w buzi. Od czasu do czasu, lub jak są straszne upały, robię takie smakowe (albo z cytryną, pomarańczem,truskawką, miętą... mieszane... różnie) i z dużą ilością lodu.
Takiej wody z nasionkami chia to jeszcze nie piłam, i z solą himalajską też nie (a używam jej często w mojej kuchni). Koniecznie spróbuję.
Tak odbiegając od tematu, to śliczne masz włosy.

W ciepłych krajach łatwiej , prawda :) ja musiałam za pomocą rozsądku ja w siebie wmuszac. Doskonale cię rozumiem. Przy tworzeniu filmiku wspomniałam o smaku wody , a mój mąż na to „przecież woda nie ma smaku . Powtórka ...” a właśnie ze nie ! ;-) mimo ze nie ma konkretnego smaku, a bynajmniej nie w tym sensie w jakim to zazwyczaj pojmujemy , próbując różne rodzaje wody można zauważyć wiele różnych smaków ! Choćby porozbijać źródlane / mineralne . Dla mnie najgorszy smak wody ma woda gotowana .. zastanawiam się czy ten smak może bierze się jakoś z kamienia (jeśli wiesz co mam na myśli. . Czajnik mam czysty ale zawsze coś tam się wydziela ). W pracy mamy wodę z takiego urządzenia , jest zimna u to jest ok ale tak ciężko jakoś się ja pije .. taka nijaka . A ze sklepu najtańsza z jakimiś minerałami już jest lepsza. Organizm sam wie co najlepsze . Oby tylko mózg za tym nadążał, bo nie zawsze tak jest ! ;-)

Spróbuj , jeśli nie masz problemów z nadkwasota żołądka to dodaj cytryny . NaprWde świetny napój pod każdym względem :) a jak masz sól to dodaj do wody , czemu nie :)

Dziękuje ! Miło mi. To po rodzicach 😊

Jak ktoś nie lubi pić wody to polecam jechać w góry właśnie z nią CZARY MARY (spacerek szlakiem) i będzie smakowała jak ambrozja :D Stestuję wodę z solą himalajską, mam nadzieję, że nie będziesz mnie miała na sumieniu :D
PS. wlaśnie zacząłem odkwaszanie już za mną woda z cytrynką i właśnie wcinam arbuza :o (tu dodam, że polecam poszukać wyciskarki na pewno jest w funciaku :D a szkoda tych kilku kropel które się nie uroniły do szklanki tylko wzdychając do swojego marnego losu ugrzązneły w śmietniku przykryte martwą skórką)

@mcko haha tak prawda, wystarczy sie spocic i kazdy dalby sie poćwiartować za wodę, nic innego!
nie sądzę, żebyś odszedł z tego świata przez wodę z solą himalajską, więc raczej nie 😁

jesli dobrze to rozumiem, to odkwaszanie powinno sie robic za pomoca zasadowych substancji, nie kwasnych. wiec jesli masz problem z nadkwasota, polecam stosowac niskie dawki lub pominac cytryne, bo moze boleć ;-) ja niestety musiałam zreygnować z cytryny, mimo że tak ten napój lubię :( póki co w ogóle nie piję tego napoju bo sama woda z chia - hmmm. no coś by tam trzeba dodać tylko nie wiem co. masz jakieś pomysły? i wgl jak ci smakuje ? ;-)

arbuz - mniam mniam!

hehe rozumiem ze to żart z wyciskarka w funciaku 😅 hahhaa jak lubie twoje spojrzenie na swiat 😅hahaha zawsze sie smieje jak czytam twoje komentarze 😄

Cytryna jest kwaśna tylko w smaku, ale ogólnie jest zasadowa jak chyba wszystkie cytrusy (chyba, nie wiem :D) a co dodać? mięta, miód, może woda kokosowa (albo arbuzowa :) w sumie trzeba eksperymentować :d ja wolę koktajle ale niestety więcej z nimi roboty. Z resztą teraz czuję się jak królik, w życiu tyle warzyw i owoców nie zjadłem co ostatnio :D A z wyciskarką to wcale nie żart, poważna sprawa - staję w obronie egzystencji owocków, które chcą godnie skończyć swój żywot pakując witaminki w ludzi :D

This post received 0.58 SBD upvote from @tipU funded by @cardboard | Today @mykitchenlab has a chance to win free @steembasicincome share :) | How to receive upvotes | For investors.

thanks tipu! :)

super filmik :) pozdrawiam

o tym powinniśmy pamiętać szczególnie teraz w tych upałach :D

tak tak! jak ci idzie poki co ? :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99