Urodzony czwartego lipca.

in #pl-poezja6 years ago

legendy lipiec.png

Dziś mam urodziny, kilka lat temu napisałem taki wiersz. Nadal jest aktualny...

Dziękuję Ci Panie za kolejny przeżyty rok,
Za to co dostałem i za to co czeka wciąż,
Proszę Cię o zdrowie dla mnie, dla niej i dla nich,
Bym wykorzystał każdą szansę z tych niewykorzystanych,
Czas biegnie coraz szybciej, przyśpiesza z każdym rokiem,
Dopiero pączkowały liście, a jesień już czeka za rogiem,
Prezenty - cieszyłem się będąc dzieckiem niesamowicie,
Teraz zbliża się myśl , że kiedyś otrzymam tylko znicze,
Nie liczę tych lat, jednak wpuszczam sentymenty,
Wśród swoich czterech ścian, zaczynając rok kolejny,
To piękny dzień, przeplatany cichutkim smutkiem,
Kiedyś dłużył się, dzisiaj godziny są o wiele za krótkie,
Wśród róż jest na szczęście ta która daje wciąż słońce,
To dla niej me serce, chce być jak Mały Książę,
To proste, moc tego dnia, z nim kolejny siwy kosmyk,
Obym tych, których mam, miał przy sobie do starości.

Dziękuję za miłość, za tych osób kilka,
Za to co będzie i co było, bym wytrwał,
Za promyk słońca, za rosę na liściach,
Dziękuję- urodzony czwartego lipca…

Sort:  

Życzenia sam sobie zacne napisałeś, więc pozostaje się tylko do nich dołączyć. ;) Najlepszego!

Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka. Urodziny miałem wczoraj. HEJ.

Dziękuję i nawzajem!

Wszystkiego najlepszego :) ja jestem z 3 także coś wiem o tych legendach urodzonych w lipcu ;)

Wszystkiego najlepszego!

Ja prawie stałem się legendą bo zabrakło mi 9 dni bym się w lipcu urodził. 21 czerwca świętowałem urodziny.

Było blisko hehe

A ja mam jutro urodziny. Pozdrawiam

Wszystkiego dobrego!

Dziękuję i wzajemnie 😉 trochę nas tu jest 😊

o jeden dzień spóznione życzenia, ale życze Ci wszystkiego Dobrego:)
Wzruszyło mnie Twoje dziękczynienie i życzę Ci, żebyś nie tylko "wytrwał", ale cieszył się w pełni każdą chwilą i żebyś zawsze był otoczony kochającymi Cię ludzmi:)

Dzieki :)

Wszystkiego Najlepszego! Fajny wiersz :)

Dziękuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97