📣 Naleśniki z Nutellą i Bananami 🍌🍌🍌 [BEZ CUKRU, BEZ GLUTENU, WEGAŃSKIE] 😲

in #pl-kuchnia6 years ago (edited)

Dzisiejszy przepis dedykuje @xuanito, który przypomniał mi mój przepis na domową "nutellę" ;)) Robiliście już? Jaka ona jest pyszna! Jeśli tylko dysponujecie dobrym sprzętem miksującym w 30 minut stworzycie o niebo zdrowszą wersję tego słynnego kremu orzechowo - kakaowego.

Przygotowując orzechy laskowe na "nutellę", wpadłam na pomysł zrobienia chyba jednego z najsłynniejszych na świecie słodkich dań, czyli naleśników z Nutellą i bananami. Chciałabym widzieć miny Waszych dzieci lub koleżanek w pracy, gdy oznajmicie im co macie w swoich lunchboxach (lub śniadaniówkach ;)) Taka forma naleśników to idealny pomysł na drugie śniadanie lub lunch na wynos. I w tym przypadku kompletnie nie musicie mieć żadnych wyrzutów sumienia :)

No chyba nikogo nie muszę dłużej namawiać, zabieramy się do roboty! ;)

Składniki:

Potrzebujemy:

  • banany (ja wybieram bio)
  • syrop klonowy (lub inny, np. daktylowy)

Przygotowanie:

Naleśniki posmaruj "nutellą". Na każdego naleśnika połóż jednego banana i zwiń ciasno w rulon. Przekrój na pół i polej syropem. Gotowe! 

Zjedz od razu lub zapakuj do lunchboxa 😃

Na zdrowie!

Moni

Sort:  

Skorzystam z przepisu :)

Posted using Partiko Android

Bardzo się cieszę!
Daj znać jak wyszło ;))

jeszcze nigdy nie widziałam
tak twarzowo i stylowo ubranego banana! :)

😊 Przyszła jesień, czas ubrać banany ;))

Nie dosyć, że dziś taka piękna pogoda to jeszcze taki miły akcent z rana na mnie czekał - ten dzień będzie naprawdę dobry :D Podpisuję się obiema rękami! - przepis na zdrową "nutellę" jak dla mnie rozwalił system i zupełnie zmienił spojrzenie na fit słodycze - one mogą być naprawdę pyszne, a nawet smaczniejsze niż te sklepowe! 😊Banan i zdrowa nutella - niebo w gębie! 😊

Taaak, pogoda w ten weekend cudowna! 🍂
Jeszcze raz dziękuję za inspirację ;)
Pozdrowienia dla Was 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64804.67
ETH 3109.79
USDT 1.00
SBD 4.27