Sort:  

Świetny pomysł z tagiem, też obserwuję przepisy i dodaję swoje trzy grosze (w przenośni i dosłownie, bo mój głos akurat jest wart 0,03$ :D) dla tych, które mi się spodobały. Zastanawiałam się jednak ostatnio nad tym, czy powinnam dodawać do swoich artykułów, które często mają wiele wspólnego z jedzeniem, chociaż typowymi recenzjami ani przepisami często nie są, tag #pl-kuchnia... Co o tym myślisz? Czy tag powinien być zarezerwowany typowo dla wpisów kulinarnych, czy można poszerzyć jego znaczenie o teorię o zdrowym jedzeniu? :) Z chęcią wysłucham Waszego zdania, bo wiem jak spamowanie tagów jest uciążliwe i nie chcę w żadnym wypadku tego robić.

Aniu, Twoje wpisy są takie jak trzeba i tam gdzie trzeba :)
Tag nie jest absolutnie zarezerwowany dla przepisów i bardzo się cieszę że na nim publikujesz. Wierzę, że Twoja wiedza o zdrowym odżywianiu i wszelkie porady pomogą nam tworzyć smaczne i zarazem zdrowe przepisy.
Czekamy na Twoje kolejne artykuły na #pl-kuchnia :)

Wiec sprawdziły się w praktyce moje "rady" w temacie nadania ogólnego tagu - kuchnia :) Bardzo mi się podoba, że tak pięknie się spełniasz w tej tematyce @grecki-bazar-ewy. Sam jestem w części grekiem [strona matki] i w części polakiem [strona ojca], dlatego bardzo lubię wszelkie potrawy z obu kultur [pokocham pannę co umie robić dobre tzatziki, bratu podam najlepszy schabowy, z wujem wypije mocne tsipouro, ouzo dobije się ze szwagrem, a dziadkowi zrobię takie mielone, jakich od czasów najsmaczniejszych klusek i pierogów nie jadł]. Ale jedno co mi zapadło w pamięć przy podróży do greckich korzeni to kawa frappe, która jest po prostu NAJLEPSZYM napojem na te rejony.

Pamiętam że proponowałeś tag "kuchnia" :)
Fajnie że masz greckie korzenie, ja swoje zapuszczam od podstaw. Co do frappe zgadzam się z Tobą, ta kawa czyni cuda w tutejszym klimacie (pisałam przepis latem, możesz go wygrzebać na moim profilu).
To miłe że śledzisz moje poczynania i rozwój #pl-kuchnia, dziękuję i pozdrawiam :)

Ewo, bardzo dobrze, że napisałaś jak wyobrażasz sobie ten tag. To wiele ułatwia i wyjaśnia. Zgadzam się z wszystkimi Twoimi uwagami i cieszę się bardzo, że jest wspomagany.
Chciałam zapytać czy historia kuchni, propozycje żywienia, badania nad żywieniem i opisy produktów również mogą być publikowane pod Twoim tagiem?
Pozdrawiam :)

Oczywiście że mogą, takie treści są potrzebne. W sumie tag nie jest mój tylko NASZ, ja staram się głównie popchnąć go do przodu skoro zaproponowałam jego powstanie. A żeby go popchnąć potrzebna jest niejaka korekta, wiadomo.
Wszystko co ma związek z żywieniem powinno się na nim znaleźć, wtedy byłoby super. Same przepisy na pewno nie uczynią tagu wartościowym.
Może zrobię edit i dopiszę? Post zakończyłam wczoraj tak jak jest bo już i tak wydawał mi się zbyt długi...
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

Jeśli miałbym dodać moje skromne zdanie to podtagi mi sie nie podobają. Wystarczy pl-kuchnia.
Służe pomocą i bacznie obserwuje. Widze, że chyba się to wszystko normuje w polskiej społeczności. Pozdrawiam!✋

Zobaczymy jak to będzie dalej... Jeśli będzie więcej wpisów (na co bardzo liczę) to może zajdzie potrzeba rozdzielenia treści.
Też mam ostatnio wrażenie ze idzie ku dobremu :)
Bardzo się cieszę że obserwujesz!

Gratuluje inicjatywy ! Dzięki temu łatwiej jest znaleźć interesujące nas treści, czyli w tym wypadku amciu amciu :D Pozdrawiam !

Właśnie o to chodzi z powstawaniem nowych tagów na #polish, żeby można było łatwiej znaleźć interesujące nas treści.
Cieszę się że #pl-kuchnia Ci się podoba, pozdrawiam :)

Świetne spostrzeżenia, w zupełności się z nimi zgadzam. Cotygodniowy przegląd to byłaby fajna inicjatywa 😊

Dziękuję za wsparcie i pozytywną energię :)

kolejna wskazówka dla takich jak ja :) - dziękuję Ci bardzo :) a ten kozi ser wygląda niesamowicie i pewnie też tak smakuje. Mniam mniam.
Ja od pewnego czasu zająłem się wędzeniem serków typu włoskiego - szkoda, że nie mogę ich wysłać tak jak tego wpisu hehe. Pekluję w solance ( sól kuchenna) 10 % roztwór do 12 - 14 godzin. Następnie obsuszam - dosłownie panieruję w curry, lub ostrej papryce ( kombinowałem z ziołami, białym pieprzem itp. ) ale jednak curry przebiło wszystko. Wędzę ok 6 godzin w temp. do 45 st. - jak będę robił na święta zamieszczę zdjęcia . Pozdrawiam serdecznie.

Popiszemy jeszcze o serach z pewnością ;) Zwłaszcza że planujemy z mężem postawienie wędzarni :)

Z wielką chęcią Wam pomogę, w końcu się na coś przydam. :)

Super pomysł, pewnie i ja coś opublikuję u Ciebie ;)

Ewo dziękuję serdecznie za rozwinięcie tematu.

Z checia skorzystam ze wskazówek. Mogę też zasugerować podkategorie - kasza we mnie by sie spisała, może makarony, bulwy, śniadania, przekaski, menu świateczne? Myślę, że tematów nie zabraknie.

Dzięki za chęci i pracę!

Dziękuję za komentarz i miłe słowa :)
Na razie nie ma potrzeby tworzyć podtagów ale jeśli zacznie pojawiać się więcej wpisów z pewnością taka potrzeba zaistnieje. Wtedy na pewno stworzymy je wszyscy razem :)

Będziemy testować przepisy - super !!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54370.47
ETH 2283.51
USDT 1.00
SBD 2.33