You are viewing a single comment's thread from:

RE: Odnośnie tagu #pl-kuchnia słów kilka.

in #pl-kuchnia7 years ago

Ewo, bardzo dobrze, że napisałaś jak wyobrażasz sobie ten tag. To wiele ułatwia i wyjaśnia. Zgadzam się z wszystkimi Twoimi uwagami i cieszę się bardzo, że jest wspomagany.
Chciałam zapytać czy historia kuchni, propozycje żywienia, badania nad żywieniem i opisy produktów również mogą być publikowane pod Twoim tagiem?
Pozdrawiam :)

Sort:  

Oczywiście że mogą, takie treści są potrzebne. W sumie tag nie jest mój tylko NASZ, ja staram się głównie popchnąć go do przodu skoro zaproponowałam jego powstanie. A żeby go popchnąć potrzebna jest niejaka korekta, wiadomo.
Wszystko co ma związek z żywieniem powinno się na nim znaleźć, wtedy byłoby super. Same przepisy na pewno nie uczynią tagu wartościowym.
Może zrobię edit i dopiszę? Post zakończyłam wczoraj tak jak jest bo już i tak wydawał mi się zbyt długi...
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60172.85
ETH 2384.21
USDT 1.00
SBD 2.57