Sort:  

Mamy dwa dni na akcje, poczekajmy do wieczora czy ktoś się nie przyłączy, jeśli nie to ja spróbuję siłą do skutku.

@Khrom
czy ja mam rzucać kością czy to Ty robisz rzut?
jeśli uda mi się otworzyć drzwi za 1 razem to kolejną akcją będzie np przeszukanie pomieszczenia, a trzecią sprawdzenie komputera?

tak właśnie mogą wyglądać akcje i każdą wykonujemy co 2 dni aby każdy mógł zareagować. dołączyć się lub zmienić to co zdecydował zrobić. dla mnie ważny będzie forma ostateczna akcji o 13.00 za 2 dni kolejnej akcji za 4 dni i ostatniej za 6 dni.

Co do rzutów kością ja rzucam za takie rzeczy jak przeciwnicy, zdarzenia losowe po tym jak coś zrobicie w sensie czy coś się stało czy nie itp.

Gracze rzucają za siebie :)

Zapomniałem jeszcze napisać w sumie mechaniki takich podstawowych akcji więc zrobię to tu i przeleję do wpisu:

Rozwalanie drzwi metalowych bronią palną- nie wymaga rzutów na celność jednak wymaga broni o sile strzału co najmniej 10 trzeba poświęcić łącznie 3 akcje. Jeśli dwóch lub 3 graczy strzela w cel, mogą podzielić akcje między siebie.

wywarzanie bronią białą- trwa 3 akcje jednak musi to być broń energetyczna o minimalnej sile ciosu = 10

rozwalanie skrzyni- wymaga testu na celność (rzut na per+celność) w zamek i osiągnięcia minimum 2 sukcesów na kościach. mniejsza ilość sukcesów to 10% szans na uszkodzenie zawartości za każdym punkt sukcesu mniej. Pudło oznacza że istnieje 50% szans na uszkodzenie zawartości. Krytyk (wyrzucenie 20) to zniszczenie zawartości.

Ok, a jakbym chciał rozejrzeć się przed drzwiami, czy nie da się ich czymś zablokować - rzucam coś czy czekam na Twoją odpowiedź?

patrzysz co jest na mapie i co jest opisane jeśli jakiś przedmiot rzuca ci się w oczy jako coś co można wykorzystać do zablokowania to pytasz się mnie upewniając się ze to możliwe i wykonujesz jedną akcje zablokowanie drzwi.
Zawsze można się tez dopytać co jeszcze znajduje się w pomieszczeniu co mogło by się nadawać do tego celu ponieważ nie wszystko jest oczywiście zamieszczone na mapce i w opisie ;)

W tej chwili mogę podpowiedzieć że w tym pomieszczeniu mogła by się nadać skrzynie jednak jeśli z niej skorzystasz to potem trudno ja będzie otworzyć.

Po drugiej stronie są porozrzucane krzesła. ale trzeba przeskoczyć. między drzwiami. co będzie się wiązało z rzutem na refleks + uniki będzie tylko 1/3 twojej akcji pozostałe 2 części będziesz mógł wykorzystać na użycie np krzesła i zablokowanie nimi drzwi.

To chyba wyważamy drzwi bo ja mam 8 siły + 4 obrażeń. Moją decyzje jeszcze poprawię pod kartą postaci jak w końcu jeszcze mam czas.

a co powiesz na to żeby jednak podłożyć skrzynkę? będziemy mieli jeszcze 5 akcji

albo możemy najpierw się rozejrzeć, może będzie coś przydatnego

Można się rozejrzeć, i spróbować 1 raz prześliznąć się do środka. Jak nic nie będzie.

Ok, to ja się rozejrzę i zobaczymy co dalej ;)

Hm... zapomniałem że musimy zrobić po 1 akcji wszyscy i dopiero nastąpi kolejna tura - to trochę bez sensu bo nie wiem co w tym czasie zrobisz Ty i @kapitanpolak

Tips mistrza gry:
możecie np wspólnie umówić się na to co zrobicie ponieważ jak juz zdecydujecie sie zrobić coś kluczowego to widoczne będzie na wynikach rzutów czy wam się uda czynie w i w ten sposób można zaplanować decyzje kolejnych graczy od razu

A i jak moja broń ma 4+S u mnie w sumie 12 tzn że mogę otwierać siłą?

Jestem za naprawą drzwi :) myślę że przy pierwszej rundzie Mistrz Gry nie da nam trudnego zadania.
Ja przeszukam pomieszczenie, bo i tak musimy poczekać 2 dni aż nasze akcje się zaakceptują, a @saladyn276 może poszuka coś ze mną? Nie mam pomysłu na to co możemy zrobić przed drzwiami

Ok, musisz to napisać w komentarzu do swojego komentarza z tabelą postaci

Co w końcu jest do zrobienia ? Przyznam szczerze, że dopiero się podłączyłem i nie za bardzo jestem w stanie ogarnąć te wszystkie akcje co tutaj się działy :P
Otworzyliście już te drzwi ? Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale chyba ja mam możliwość ich sforsowania ;)
@lukmarcus
@niebieski.pies
@saladyn276
@kapitanpolak
@khrom

W sumie drzwi zostały otwarte, przeszukujemy pomieszczenia ale mamy pecha
ja zaglądałem do fontanny, z tego co kojarzę regały w recepcji też były przeszukane.
Chwilowo nie mam pomysłu co zrobić dalej, przeszukam chyba jeszcze raz fontanne ;)

To ja może spróbuję rozwalić te wzmacniane drzwi niedaleko wind. W ekwipunku mam "Karabin szturmowy" wiec chyba dam radę ;)
EDIT: Po południu spróbuję się zaadoptować do rozgrywki ;)

to co ci mogę o d razu powiedzieć to to że wzmacniane drzwi to inaczej takie co do których musiałbyś użyć torpedy żeby je rozwalić ;) wszystkie inne się da wg zasad jakie napisałem jednak to są drzwi pancerne i prędzej rozładujesz baterię w swoim karabinie niż zrobisz w nich wyłom

Dobrze wiedzieć ;) Przy tych poprzednich drzwiach pisałeś coś chyba, że potrzebne są obrażenia od broni o mocy 10 a ta moja broń ma niby 12, więc myślałem, że styknie ;)
Muszę się jeszcze trochę wyedukować ;)

wiesz co po tej pierwszej Akcji widze ze ja tez musze sprzecyzować wiele rzeczy bo przedstawiłem je niejasno :) po tej scenie zrobię małe podsumowanie i korektę zasad :)

A tą moją postać rozumiem że dobrze zrobiłem (nie widziałem żadnych uwag :P ) ? Nie ma żadnych błędów ?

na ;)a wybacz jeden bład w percepcji :P bazowa per to 3 a 5 to minimalna wymagana.

dziś mam zwariowany dzien i sie spieszyłem ;P ale poza tym nie widze bledów

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59241.52
ETH 2989.75
USDT 1.00
SBD 3.71