You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs #pl-gry - Rola gier w moim życiu

in #pl-gry6 years ago

Commodore 64C takie jest oznaczenie tego modelu. Też takiego miałem i w sumie mam do dziś, ten sam egzemplarz, który dostałem gdzieś na początku podstawówki :) Dokupiłem tylko stosunkowo niedawno stację dyskietek :)

Co do tego, że nie grasz już we wszystko jak leci, to nie jest tak, że się wypaliłeś i gry już Cię nie bawią. Po prostu przez te wszystkie lata stałeś się koneserem. Większość rzeczy już wcześniej widziałeś i tak na prawdę ciężko jest zrobić grę, która Cię zaskoczy i pochłonie tak jak za szczeniackich lat, która pokaże Ci coś nowego i ekscytującego. Ja też od dawna ogrywam tylko gry, które potrafią mnie czymś zaskoczyć i zachwycić. Które są na swój sposób oryginalne. Co do TWD to ograłem tylko pierwszy sezon i o ile za pierwszym razem robiła piorunujące wrażenie, tak przy drugim podejściu poczułem się oszukany i więcej już do niej nie wróciłem ;)

Sort:  

Dzięki za oświecenie, ja nawet nigdy się nie zastanawiałem nad nazwenictwem modeli Commodore 64. Ja w sumie miałem dwa takie Commodorki. Drugiego kupiłem sobie gdy byłem już w szkole średniej, od kolegi który się go pozbywał. Na nim zamiast grać, trochę programowałem w BASIC-u. Co z tym drugim komputerem się stało? Nie wiem :(

Jeśli chodzi o drugi akapit, nie powiedziałbym żebym był koneserem. No może tak 50/50. Teraz nie mam czasu by grać we wszystkie najnowsze tytuły, jakie wyjdą. Ostatnimi grami, na jakie się "napaliłem" to były "Horizon Zero Dawn" (jedyny preorder w moim życiu) i "Resident Evil 7" z 2017 roku - i nie żałuję. Jak to @carrioner zwykł gadać, że on nie czeka na gry, tak samo się nie napalam na jakiś tytuł, chociaż... Obecnie nastawiam się tylko na "The Last of Us 2" i na "Crash Bandicoot", który pod koniec czerwca ma wyjść na PC.

Ja też nie czekam na gry, tym bardziej, że kupka wstydu powoli zamienia się w hałdę. Gram w to, w co aktualnie mam ochotę zagrać i też uważam preordery za zło ostateczne ;) Średnio zasiadam do gry jakoś 2-3 lata po premierze kiedy akurat trafi się na nią jakaś fajna promocja ;) Jedynym preorderem jaki złożyłem był Mass Effect 2 i to w sumie nie ja, tylko brat go złożył jako prezent na urodziny dla mnie ;) Niestety w TLoU nie miałem okazji zagrać, ale kto wie, może kiedyś się uda ;) Ja aktualnie na nic nie czekam, za to zastanawiam się, czy nie odświeżyć sobie Dying Lighta, bo tak mnie jakoś po ostatnim konkursie naszło znowu na tę grę ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 58216.02
ETH 2614.69
USDT 1.00
SBD 2.45