Zwiedzam Katowice #0

in #pl-artykuly6 years ago (edited)

Witam was serecznie. Mam zamiar rozpocząć nową serie postów na moim blogu. Jak co, to seria z opisów returninga się nie skończyła, ale została wstrzymana, gdyż nie mogę znaleźć planów kolejnej części tej serii postów. Kolejna seria będzie pod nazwą "Zwiedzam Katowice". W tej serii będę robił zdjęcia i opisywał dane tereny, budynki, rzeźby itp. Seria całkowicie odskakująca od gier. Mam nadzieję, że się wam spodoba. :)


Logopit_1536246079481.png
Jeszcze powiem mniejwięcej, jak będą wyglądały posty.
Zaczynijmy od tego, czemu wybrałem katowice.
W katowicach mieszkam od wielu lat, dlatego znam wiele ciekawych miejsc, jak i są miejsca gdzie jeszcze nie byłem. Będę się starał robić jak najlepsze zdjęcia.
Co będzie po tej serii? Najprawdopodobniej zrobie serie z opisami różnych budowli z różnych miast. Poniżej macie spis aktualnych serii na blogu "Za Innosa":

  • Zwiedzam Katowice #n
  • Returning 2.0 - Wrażenia, opinie, opisy itp #n
  • (...) Miesięcznik "Za Innosa"

Jeszcze do tego wszystkiego dojdzie wktótce seria screenów z moimi modalami 3D. Seria będzie polegała na tym, że będę opisywał model, dawał jego screena i link do jego pobrania, jeśli komuś się spodoba, to będzie sobie mógł pobrać go.

Co jeszcze... A i będzie też seria moich memów, ale jak będę miał wene.
Zapraszam do przeczytania moich poprzednich artykułów i jak wam się spodobał post, to dajcie upvote i resteem, będę bardzo wdzięczny.

Poprzednie artykuły:
https://steemit.com/pl-ogloszenia/@zainnosa/szukam-zlecen-grafik-3d-low-poly-grafik-2d
https://steemit.com/steemit/@zainnosa/apliiacja-steemit
https://steemit.com/pl-artykuly/@zainnosa/returning-2-0-wrazenia-opinie-opisy-itp-3

PS: zapomniałem dodać, że będę się starał pisać codziennie jeden post, aby aktywność była duża tutaj :).

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Nie masz czego zwiedzać? Co tam jest do zwiedzania? :) Podobnie jest ze Sosnowcem :)
Uważaj tam na siebie, bo kilka dzielnic jest nieciekawych, a w niektórych kibicują Ruchowi Chorzów. Oby obyło się bez przykrych incydentów podczas wycieczki. Życzę dobrej zabawy :)

Spoko znam katowice, bo tam mieszkam, ale poprostu będę zwiedzał miejsca, w ktorych jeszcze nie byłem lub byłem, ale warto się podzielić czymś o danym miejscu. I chwila, bo muszę coś dodac do posta :P

Congratulations @zainnosa! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

PS: zapomniałem dodać, że będę się starał pisać codziennie jeden post, aby aktywność była duża tutaj :).

Hehe, witam w klubie ;) Od ponad roku tak robię (od początku)

Też tak starałem się robić, ale czasem wena kaput i nie mam pomysłu heh. Ale zrobiłem sobie długą przerwę i mog€ pisać codziennie.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63061.76
ETH 2602.70
USDT 1.00
SBD 2.75