Ja już!

in #pl-artykuly5 years ago (edited)

Bardzo cieszy mnie fakt, że z roku na rok coraz większe sumy są przez WOŚP zbierane.
Nawet jeśli parę osób w Polsce ma z tego powodu chroniczny ból dupy.

Mam takie przemyślenie.

Wczoraj w TV widziałem puszkę do której są zbierane datki. Oryginalna nietknięta puszka ma slot na pieniądze stosunkowo mały :

Dziura na pieniądze którą widziałem np w Lidlu była podobnej wielkości jak na zdjęciu powyżej.

Natomiast ta którą zobaczyłem w TV w czasie jakichś wiadomości była już rozerwana do wielkości paczki zapałek. Ja rozumiem, że trzeba mieć zaufanie do kwestujących, ale... Cóż, nie wierzę w ludzkość. Zawsze znajdzie się ktoś, kto wykorzysta ludzką dobroć, życzliwość a także naiwność.

Moim zdaniem niemal idealnym rozwiązaniem kwestowania pieniędzy byłoby wykorzystanie technologii blockchain.
Bardzo transparentna, szybka i bezproblemowa sprawa (o ile oczywiście nie wykorzystamy MONERO czy czegoś podobnego). Oby tylko rządzący nie przeszkadzali.
Cholera, nawet Steem nadaje się do kwestowania. Pewnie już ktoś wpadł wcześniej na podobny pomysł? Kwestia tylko przekonania odpowiednich ludzi, żeby zacząć. No ale grunt, że pomysł już jest :0

A ja tymczasem

Kupiłem ja już naklejkę WOŚPu w tradycyjny, analogowy sposób.
20190107_085500.jpg

Sort:  

Congratulations @dwiesiekiery! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Vote
You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97