Daily CONTEST with AWARDS - "Photo-fun" - day 16.

in #photo6 years ago (edited)


Please come and see the 3 most beautiful, winning photos from yesterday - I invite you :). Today is day 16.


Peter.
@abc.love.steemit



All the works from last day in the comments in the last post (day 15) - here


Rewarded works - at the bottom of this post.


Full competition rules (PLEASE READ MORE) in THIS LINK









Photos awarded in yesterday's competition:





First place and 100% upvote goes to @gusellos :









Second place and 75% upvote goes to @lifestylebyjob :









Third place and 50% upvote goes to @browery :









Thank you all for your interest, adding photos and voting.


I invite you every day :)


Awards on comments (votes) for photos taken yesterday.

All the works from last day in the comments in the last post (day 15) - here








Best wishes :)

Peter

Steemit: @ abc.love.steemit
Steemit.chat: @abc.of.love
Discord: https://discord.gg/ajZA5H : @abc.love.steemit

Please vote for other photos.

Sort:  

Chyba przebiśnieg, ale nie jestem pewna...d2.JPG
Szkoda, że zapomniałam zagłosować . Przepraszam.
Zdjęcie to zrobiłam pożyczonym Nikonem.

I miejsce . Piekna kropla wody.

II, miejsce

I miejsce świetne zdjęcie

I miejsce - super kwiatuch z kropelką.

Mają rozmach...

Ładne zdjęcie i jakie niebo...

Jak by uciąć tą górkę, na której stoi, to by "lewitował".

Dziś ode mnie III miejsce.

Podium konkursowe: "I" miejsce :) = 100% upvota w Twoim komentarzu powyżej.

Dziś podium konkursowe: "II" miejsce dla Ciebie :)

Na podium konkursowym jesteś dziś na : "III" miejscu.
Pozdrawiam :)

II miejsce za ten śliczny kwiatuszek.

III. miejsce

II miejsce super

Bardzo dziękuje, powiem, że jest mi bardzo miło

Gratuluje zwycięzcom !!!
Dzisiaj zdjęcie pierścienia który zrobiłem kilka dni temu
kilka zdjęć jak go robiłem w linku poniżej

Link do pierscienia

20180318_210304.jpg

III , miejsce

III miejsce podziwiam za trud i prace w jaką w to włożyłeś

I miejsce.
Ładny pierścień. Z czego go zrobiłeś?

  1. Skleiłem machoń-sosna-machoń
  2. Okleiłem cienkim plastikiem z pojemnika po truskawkach (forma do wylania żywicą)
  3. Zalałem żywicą poliestrową (zostawiłem na kilka tygodni do wyschniecia żywicy)
  4. Odkleiłem plastik
  5. Wywierciłem otwór
  6. Wyciełem piłą taśmową cos na wzór pierścienia
  7. Wyszlifowałem papierem sciernym gradacji 80
  8. Wyszlifowałem papierem sciernym na mokro gradacji 400
  9. Wyszlifowałem papierem sciernym na mokro gradacji 600
  10. Wyszlifowałem papierem sciernym na mokro gradacji 1500
  11. Drewno zakonserwowałem olejem duńskim
  12. Żywice przetarłem pastą polerską do metalu (ponieważ nie mam pasty do plastiku)
  13. Na koniec wypolerowałem specjalną nakładką z wełny owczej

Zdjęcia są w linku nad zdjęciem (nie wszystkie etapy są na zdjęciach)
Mniej-więcej tak to zrobiłem ;)
Pozdrawiam!!!

III miejsce... No ładne cacko.... :)

moje zielone :)
26551414_10213107046529882_403457557_n.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59996.99
ETH 2531.73
USDT 1.00
SBD 2.48