Sort:  

Mocne.

Robisz je na sprzedaż?

Pierścieni z żywicy nie robię na sprzedaż ponieważ jest to bardzo czasochłonne i cena była by zaporowa.
Biorę udział w twoich konkursach więc jeżeli podoba się ten ze zdjęcia to mogę go Tobie podarować jako prezent.
Jeżeli chcesz go to napisz mi adres do wysyłki na link pod spodem
https://www.woodworkgk.com/contact

Pozdrawiam !!!
Peace@Love

Zechcę :)

Bardzo mi miło, że chcesz mi dać taki unikatowy prezent.
Jutro zostawię adres.

Dziękuję ślicznie :)

Pozdrawiam!

Piotr

OK
Czekam na adres
Pozdrawiam!!!

Cześć :)

Przesłałem dane dzisiaj, przepraszam za opóźnienie.
Pozdrawiam serdecznie :)

Piotr

Postaram się wysłać jutro.
Pozdrawiam !!!

Witam !!!
Chciałem zapytać czy list z pierścieniem dotarł ?
Pozdrawiam !!!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60336.09
ETH 2333.36
USDT 1.00
SBD 2.53