Jeg har ingen penger, ingen ressurser, ingen forhåpninger. Jeg er den lykkeligste mannen i live. (Henry Miller)

in #penger15 hours ago

Selv om vi alle drømmer om penger, ressurser og håp, er det noe veldig sant i det faktum at hvis du ikke har penger og ressurser, blir livet ditt plutselig lettere. Bare tenk på det, vi sliter med så mange ting... du går i butikken, skal jeg kjøpe sjokoladen, eller skal jeg hoppe over de kaloriene? Bør jeg spise sunnere? Er det nødvendig å kjøpe et par nye sko, eller bør jeg kjøpe noe annet?

_4f155c97-c3fd-4388-a62d-8e556bac7347.jpeg

Hvis du ikke har noe å bruke, så trenger du ikke bekymre deg for det eller slite med det. Det gjør livet lettere, og selv om dette er på kanten, betyr det at vi trenger pengene og ressursene og håpet, vi ser også hvordan livet faktisk kan føles lettere hvis du ikke har ressursene, tiden eller pengene, for da er det lettere å si nei og bare gå videre.

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64854.61
ETH 3478.75
USDT 1.00
SBD 2.52