Få gratis krypto på Peanut-protokollen - overbelastet...

in #peanuts5 months ago

Det er dumt, og det forteller meg at det er oksesong. Hvorfor? Det skulle bli en stor utdeling av tokens på Mantle-blokkjeden ved å bruke Peanut-protokollen for å dele dem ut. Arrangementet skulle starte klokken 4.00 om morgenen (CET), så jeg reiste meg for å sjekke det ut. Vel, alt gikk tydeligvis som forventet... peanøttserverne er overbelastet, og jeg er ikke i stand til å kreve noen gave i det hele tatt.

Ærlig talt, det er bedre enn under ICO-tingen i 2017 da du var oppe hele natten for å sende Ethereum i alle retninger, bare for å få noe verdiløst dritt, eller når du holdt deg oppe for å kjøpe NFT-er i 2021, og alt fungerte, og du brukte mye penger på å kjøpe ting som ikke er verdt noe.

Så på en måte er dette bedre, for jeg har ikke brukt noe, jeg har bare ikke fått noe.

error.jpeg

Tror jeg burde gå tilbake til sengs, eller kanskje gå videre og få gjort litt arbeid i stedet. Ikke helt sikker...

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66521.28
ETH 3454.20
USDT 1.00
SBD 2.67