RamtaSnakk - Snakket og drøftingene er over!

in #norway7 years ago (edited)

Da er det bestemt. @Ramta går fulltid med Steemit!

I går kom mitt nye black VISA International USD som jeg måtte kvittere ut. Jeg har tenkt på om jeg skulle gå fulltid en stund og har funnet ut at for meg vil det være lurt å gjøre nettopp det.

En av grunnene er:


Made by @lordoftruth

En annen grunn er at jeg har lenge hatt lyst til at mitt firma bare skal selge i valutaen STEEM. Så den avgjørelsen er også tatt.
Betaler kunden i STEEM så blir alle glade. Følg med på tagg "norway"! Firmaet som bare selger i STEEM eller Steem Dollar presenterer seg snart på Steemit.

Har jeg blitt hakkende sprøyte pine gal? "Åå.. langt i fra", som min bestemor sa noen ganger.
Det er bare det at livet og Steemit er for bra til å kaste det bort!

@Barbro sier at Netflix har laget en serie om meg. Den heter Blacklist og jeg er Raymond (Red) Reddington. Så vil dere bli bedre kjent med meg så vær så god.
En annen uttalelse jeg fikk om dette på SMS i går fra @Cemo "Æææhehehe..... Det har @Barbro jaggu HEEELT rett i !! <3"

Sangen nedenfor er Steemit sang nr. 1 for meg.
Teksten passer. Damene er i godt humør. De blir slitne etter en stund av å stå på og inspirere oss. De tar en liten hvil, drikker friskt vann. Reiser seg opp igjen og fortsetter å gi oss skikkelig inspirasjon. Til slutt viser de oss at vi blir virkelig mange.

Og en Steemit sang som ble produsert som resultat av en konkurranse:

Sort:  

Gratulerer @Ramta

Jasså, her er jeg borte fra @Ramta Headquarter noen få dager, så setter du igang...

Du trenger en klassisk skreddersydd dress, med vest, og HATT. Det er sånn vi kommer til å kjenne igjen deg på steemfest, tenker jeg.

''The concierge of Steemit''

Veldig mye god portvin nedi der. Bare for å ha sagt det; det finnes portvin...så finnes det portvin!!!!

Hehe Nice, jeg er imponert over att man kan leve av Steemit @Barbro ;-) Han vil neppe angre om 1 år på valget han tok. Stå på @ramta har troen på dette :-)

I will subscribe to you!

Ikke dumt! Jeg har troen! Dette kommer til å bli fint å leve av om 1-2år 😁

Så artig og lese @ramta
Liker når folk er litt gal og lever ut drømmen sin, slik jeg tolker du vil og gjør nå ;)
Spendt på hva du skal drive med her...

Min sang til deg i kveld med denne tråden :-)

Hei @nippel

Kveldens første gratulasjon. Det blir ekstra Upvote, takk skal du ha ;-)

Da blir det Steemit Norway Tour med premiere i Bergen og spesiell gjeste stjerne DJ @Nippel66

Det blir etter Steemfest 2 engang.

Tusen takk for låten!

Du er en kremgutt som vi sier på disse kanter av landet.

Angående krem, det var ikke deg vel?

Var det deg @Nippel66 ?

Takker og bukker @ramta :-)
Det blir Awesome, jeg gleder meg. Okei, den e grei.
Jo bare hyggelig du, glad for og høre musikken faller i smak. @tommyhansen sa i går det er greit og ha meg på vorspiel hehe :-) Slikt liker jeg høre (y)

Hehe Navnebror det der ;) Liker herme etter dialekter jeg også, ligger i navne slekten hehe xD

ok , hvis jeg skal kjøre til Steemit Fest, hvordan ser du ut, skal du ha en steemit Ramta T-Shirt på deg?

Hei, hei og hei @lenatramper

Jeg skal ha på noe som sier:

  • Steemit.com/@lenatramper
  • Norway's Great Tourism Chief

Spøker jeg? Nei, jeg gjør ikke det!

Her ser dere @lenatramper :



Jeg er så glad for at du skriver til meg, for jeg er jo så lei meg for at jeg ikke fikk svart deg sist. BEKLAGER, men jeg har hatt det for travelt. Unnskylder du meg?

Hei :D haha det er kjempefint :D Jeg trodde at du har for mye å gjøre :), selvfølgelig unnskylder jeg deg :D Du er flott for norske community, vi skal vokse! I Tyskland Steemit Community er allerede veldig stor! Jeg prøver å kjøre til Steemitfest. Jeg får se. Jeg skal flytte til Norge i September eller i Oktober.
Forhåpentligvis flyttingen vil ikke være stress :P nattaaaaaaaa

19576923_10155228129666413_2057305651_o.jpg

Ja det er topp... men det må da bli lange dager om jeg kjenner deg rett

Til @ramta

Siden du postet Donna Summers - i feel love, som er en av mine favorittlåter, så tenkte jeg funke opp kvelden din litt med noen godsaker! Skål! (Drikker EN crabbies, og skal gå og legge meg)

 

 

 

 

2Unlimited - Another great band from the 90's. I used to love their music.

Hei @ramta !

Dette var da gledlige nyheter sent på en Lørdagskveld.
Jeg gleder meg til å se hva slags produkter du planlegger å selge for Steem!

Senest i går prøvde jeg å søke i flere timer etter en mulighet å kjøpe meg en Steemit t-skjorte direkte med Steem uten å lykkes... ikke det at det stoppet meg, jeg endte opp med å bruke purse.io så jeg ihvertfall kunne betale med BTC for Amazon kjøpet mitt.
3 stk t-skjorter på vei i posten, så snart er jeg en vandrende reklameplakat for Steemit ;)

Jeg kommer meg nok dessverre ikke på steemfest allerede nå i November, men satser på å engasjere meg såpass i Steemit fremover at vi kanskje sees på en fremtidig utgave ^_^

-xtetrahedron

Gratulerer med den avgjørelsen :) det tror jeg er et riktig valg for deg, tror det kan bli en spennede og givende reise 😎

Er veldig spent på hva dette bringer med seg, så jeg kommer til å følge godt med ;)

Ha en fin lørdagskveld videre 😎

@kiimo

Hello @ramta @barbro! Well then - congratulations to being theFirst Company to accept and pay STEEM! Very Blacklist. Destination Unknown.

Here is a dedicated Steemit Song by @birdistheword. I have taken the liberty of adding a Bass and subtitles to the vid.


A Song for Steemit Minnows And Whales


Perhaps I see you in Lisbon, if I can Steem up enough till then.

God helg og takk @barbro for følge.

PS: // 3 måneder etter å ha fulgt deg, og jeg vil skrive norsk uten oversetter hjelp. 😃

Thanks for reading. 😎

globocop_small_orginalcontent.png
ch @globocop

[Upvote] [Comment] [Resteem] [Follow]

Det er inventing som er bedre enn å gjøre det man har tro på på fulltid. Men for de fleste av oss hadde det blitt svelt ihjæl.🤣🎈

Utrolig kult å høre @ramta den som intet våger intet vinner, gleder meg til å lese dine videre eventyr. Høres kult it å reise til Steemfest 2. Blir mye spennende fra deg nå fremover skjønner jeg :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62915.59
ETH 2542.92
USDT 1.00
SBD 2.63