Sort:  

Hello @onebitnews, I remember you already told me that you think the price of the steem will reach 100 USD by the end of 2018, so from what I see this week you're right because STEEM increase quickly ! and it will be good for the people who keep their steem.
Your generosity continues to grow to help us read and participate with good content.
I wish everyone a happy start to 2018.


Hello @Redouanemez
Happy new year to you and your family also.
We are in for a great Steemit year, that is for sure.
Hope you keep up withe the good content you are writing here at @Onebitnews so we can keep voting for you.

power up flammer.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Thank you @onebitnews, of course I will continue to do my best to participate with good content, when we do something we love it is sure we will continue and each time we give something richer than before.


I do not know how much steem can i have at the end of 2018 but I'm sure it will be great if the value of steem is 100 USD.
In any case steemit is a place that really deserves our interest.
And never forget that anything is possible.



Hi @lovework
You are right, this is a place that deserves some attention. And if we all play our cards right, this will be rewarding in the end.

Cheers, @erlendgroseth
For @Onebitnews

Godt nytt år @onebitnews !
100 dollar i 2018?!?! Dæven det hadde vært noe!

Jeg har sagt til alle jeg har pratet pris med fra og med sommeren i 2017 at all STEEM de kunne kjøpe til under 1.5$ ville se bra ut etter nyåret. Den påstanden stod jeg ved da vi lenge lå rett under 1$ og vi kan godt si at jeg står ved den i dag også! Det skal bli utrolig morro å se hvordan SMTs og Communities kan hive mer fyr på bålet forhåpentligvis i Q1 og hvordan det kan slå ut. Mitt tips da vi lå på 1$ var 15 innen slutten på Q2, men nå ser jo det ut til å kunne skje enda før, og da er vel kanskje ikke 100$ så urealistisk likevel? ;)

Her er det uansett bare å jodle, nei jeg mener hodle, så godt man kan!
Fordi STEEM går bare:

Uansett: Spennende tider å være i både STEEM og krypto generellt :)

Godt nytt år @Fredrikaa
Jeg ville jo fremdelse fortalt alle jeg kjenner at det fortsatt er lurt å kjøpe STEEM og powre de opp jeg da :)
Vi i @Onebitnews tror i alle fall at vi kommer til å se ett tresifret beløp inne 2018.
Jeg jodler hele tiden i vert fall

gråtele smily.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Jepp! Du kan jo bare spørre @susanne om ikke jeg sa nettopp det da vi hadde en lunsj i romjulen rett før vi spratt opp fra 2.9 - 3.1 til 8.5 :)

Nå handler det bare om å spre ordet. Ikke bare om hvor attraktivt det er å være på steemit.com, men også om hvor mye bedre blockchainen er enn Bitcoin og Ethereum som "alle snakker om".

Spread the love!

Jeg er helt enig med deg @Fredrikaa, nå handler det om å spre ordet.
Vi i OBN har noen planer rundt dette etter hvert også så kommer garantert til å ha det som ett tema utover.
Ellers mener vi at det også er viktig å følge opp de som er nye her på Steemit og litt derfor vi startet opp OBN.
Så spre gjerne ordet om @Onebitnews også :)

sol.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Det blir spennende å se hva slags planer dere har for dette! Jeg satt og tenkte på hvor få norske steder jeg har sett Steemit bli omtalt, og hvor mange nye brukere vi potensialt kunne ha rekrutert ved å samle oss og prøve å fortelle folk om hvordan Steemit her. Jeg ser for eksempel at tråden på Freak ikke akkurat er veldig god reklame for oss!

Hei @Valth
Leste igjennom postene på Freak nå. Kan nok tenke seg det er en eller annen der inne som kommer til å angre når han fikk høre om Steemit på ett så tidlig stadium når prisen på STEEM når $100

gråtele smily.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

God morgen, @gyldenhorn.

Haha, ja, ikke sant! Personlig var jeg én av dem som bestemte meg for å sjekke det ut til tross for veldig lunken mottakelse der inne. Jeg angrer ikke et sekund for å si det sånn!

Kan for øvrig nevnte at jeg var mer skeptisk før i tiden; i en ennå eldre Freak-tråd fikk jeg tips om å kjøpe Bitcoin når den lå på $17, noe jeg ikke gjorde! Har selvfølgelig angret på det i ettertid, men tror også dette var en viktig katalysator for at jeg brukte så mye tid på å forstå Steem, da jeg ikke ville gå i samme fella igjen :)

Mulig vi trenger en norsk #promo-steem :)

I'm in!

Ja, det hadde vært veldig lurt, @fredrikaa! Jeg hadde i alle fall vært villig til å stemme opp alle som gjør en innsats for å rekruttere nordmenn inn hit :)

Samme her, det må vi kunne få til :)
@Gyldenhorn pratet litt med #promo-steem karene på @steem-ambassador posten. Jeg snakker en del med karene bak det, da særlig @starkerz , og tror det vi lkunne vokse på en god måte. Neste helg skal jeg og en kompis her i Paris hacke sammen en Steem Tutorial som jeg tror kan bli bra. Må bare få satt ting i system :)

At the beginning when I made an inscription in steemit I was not well motivated, because I thought that it will be just a normal website like many other sites that profit just visitors and without rewards! but now I have just spent almost a month and I will admit that it is a platform really extraordinary and not like the others.
Now when I propose steemit to some friends many of them ignore the idea :) without realizing that they miss a great opportunity to win many things: rich and informative content, knowledge sharing and also the motto steem who has a great future.



Yes, you are right, most people unfortunately only believe if they see with his eyes that you make money, in which case they will ask you how they can work also on the website, this is the 100% materialistic spirit that prevents many people from succeeding and going far in their lives.


God morgen, @onebitnews og alle i redaksjonen :)

Jeg synes det er litt artig å se hvordan prisen på en Steem stort sett har tatt kjempestore hopp fra én utgave av magasinet til neste. Jeg var veldig overrasket når den nådde $4 så raskt som den gjorde, men jeg må jo si at jeg liker denne utrolig raske utviklingen. Ser det er mange som snakker om en korreksjon snart, men det er vel bare en naturlig del av utviklingen.

$100 begynner ikke lenger å virke usannsynlig i det hele tatt! Det er klart at vi har et godt stykke igjen før vi er der, men min mening er at Steem fortsatt er undervurdert i pris i forhold til mange andre cryptoer.

Akkurat som dere spådde er koppen med kaffe klar, og da er det bare å sette seg ned for å nyte resten av magasinet.

Hei @Valth
Ja, STEEM steg raskt i verdi, kanskje litt raskt slik at vi får en korreksjon.
Jeg tror den nå kan stabilisere seg på rundt 5$ denne runden, men blir heller ikke overasket om den kommer til å bli høyere en det også.

Vi i @Onebitnews tror på $100 + innen utgangen av 2018.
STEEM er undervurdert av den årsaken at den ikke er "oppdaget" nok ennå av de store massene.
Vi tror at nå som flere og flere lager seg en profil her på plattformen kommer også STEEM til å stige i takt med antalle brukere. Så ett tips kan jo være å holde ett øye med antall aktive brukere.

Ellers håper jeg kaffen smakte godt og magasinet falt i smak :)

kaffe steem.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Hei @gyldenhorn og resten av @onebitnews. Steem falt fra $8 til akkurat over $5, så jeg lurer litt på om den allerede har hatt en korreksjon jeg. Nå er den jo på vei oppover igjen!

Jepp, helt enige med dere der. Jeg tror vi kommer til å få en tidobling i antall brukere innen relativt kort tid når ballen først begynner å rulle. Men først må HF20 (tror jeg det var) komme på plass, så blir det raskere og enklere å få nye medlemmer inn hit :)

Mvh @valth

Godt nyttår @onebitnews :)
Jeg er relativt ny med crypto, og det er derfor veldig bra at dere tar ansvar og skriver nyheter og artikler som omhandler dette, gull verdt! Det er jo en del å sette seg inn i, og læringskurven de siste 3-4 månedene har vært bratt som et fjell. Men utrolig gøy! Har jo selvfølgelig vært kjent med crypto i noen år, og for litt over 1 år siden snakket jeg og en kompis om å invistere i Bitcoin og Litecoin, da det lå på ca 800$ og 4$, men vi gjorde det ikke. Angrer selvsagt på det idag, men nå har jeg iallefall gjort grep, og jobber hardt for å komme med på toget før dørene lukkes :)

Takk for innsatsen dere legger ned - respekt

@svein

Takk for hyggelig ord @Svein, ett riktig godt nytt år til deg også.

Toget har definetivt ikke gått for STEEM og Steemit ennå.
Vi i @Onebitnews tror vi ser STEEM verdier på 100$ innen utgangen av 2018, så her er det bare til å samle så mye Steem power en kan klare i tiden fremover :)
Ikke gråt over spilt melk, melk heller en annen ku :)

spacex romskip.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Takk for positive og kloke ord! Jeg skal definitivt melke alle kyr jeg finner i cryptogården 😅

2018 er året der crypto skyter i været! jeg håper deres spådommer om 100USD blir oppfyllt, da kan vi alle gå av med pensjon snart :p hehe

Dere skriver at det kan bli 200NOK på en kommentar, da vil jeg bare informere om at jeg akkurat har fått utbetalt 2 kommentarer i fra sist ukes @OneBitNews magasin og det ble klingene mynt av for å si det sånn! nesten 1500NOK ble det! =D
Th11-Paper money (1).jpeg
STOR takk til alle i redaksjonen, og leserne!

Hei @flatman
Det var hyggelig høre. Noe av ideen bak Onebitnews er at det skal være en kombinasjon av "time-out" ved å lese off-beat artikler og få betalt for det dersom du legger igjen en kommentar. Får vi til det, har vi lykkes.
Hilsen @erlendgroseth
For @onebitnews

Oi, ble det såpass som nesten 1500 NOK @Flatman?
Det er jo kjempe flott da. Vi skal gjøre vårt ytterste for å få stemt så mye som mulig på alle dere som skriver gode kommentarer til oss, noe som du gjør.
Nå får vi bare samle STEEM og Power up så mye som mulig i år. Jeg vet i vert fall at jakten på STEEM virkelig har startet for min del. Ingen ting hadde gledet meg mer en å gjort Steemit om til en fulltids hobby.

power up flammer.jpg

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Ja 1500NOK og det hjalp meg virkelig! det har skjedd utrolig mye de siste ukene i livet mitt, min mor har blandt annet fått kreft og flere ting jeg ikke ønsker å gå inn på akkurat nå. det er derfor jeg ikke har fått postet så mye den siste tiden, men prøver fortsatt å kommentere og upvote'e. Det er litt synd at jeg blir nødt til å ta ut litt av min steem beholdning, men jeg lover at det som tas ut skal settes inn igjen før sommeren kommer (sikkert innen etpar måneder).
Power up for alle penga! (når økonomien lar meg gjøre det da)
Og til dere som venter på flere poster fra meg, det kommer, bare gi meg litt tid!

Stå på folkens! Og igjen Tusen Takk for alle upvote's jeg har fått!

2018 - The Steemit Explosion Year

Hei @flatman
Det var leit å høre. Vi i OBN krysser fingrene og håper på det beste for deg og dine.
Power up høres ut som en god plan.
Vi unner deg alle upvotene, skulle bare mangle! .Tusen takk for at du er med å bidra til at kommentatorfeltet er levende.
Hilsen @erlendgroseth
For @onebitnews

Øverste kommentar er oppe i 32 SBD nå. Her lønner det seg virkelig å kommentere :)

Ja, det er jo som å stikke handa rett i kakeboksen @dieterschneider

Jeg har sett lyset her hos @OneBitNews De gutta vet tydeligvis hva de driver med. Bare følg med, jeg er liten nå men i 2018 smeller det på min konto. Her skal hver bidige 0.001 STEEM gå rett til Power Up.

En mer spennende måte å tjene penger på enn Steemit har ikke jeg sett, har du?
Hvis du har det, vær vennlig og tips meg!

Følg med folkens #fender har oppdaget Steemit og OneBitNews

Blir power up her også, men jeg har tatt ut litt bare for å teste + at jeg trengte noen ekstra kroner. Blir mye mer investering i SteemPower fremover.

Det begynner å bli en skikkelig god slump med penger for gode kommentarer her inne nå ja! Ikke bare er 32SBD mye penger per nå, men om ett års tid kommer disse til å være verdt trolig 10 ganger så mye ;)

Helt utrolig, Er jo mer å hente her enn å poste hehe. Hadde en post som gjorde det superbra i dag så det ga bra med motivasjon. Det blir definitivt å kommentere mer og forsøke å lage bedre poster fremover. Kanskje litt i overkant mye spenning i kryptoverden for tiden :P

Å kommentere er ofte veldig undervurdert for å tjene penger her inne, og det er ikke bare hos @onebitnews man kan få gode summer for å legge igjen kommentarer. Etter min mening er det helt essensielt at man skriver gode kommentarer dersom man først har et ønske om å tjene penger på dem, og dersom man skriver gode kommentarer som faktisk gir posten mer "verdi" i form av innhold så liker i alle fall jeg å stemme de opp.

Veldig artig med den posten din som tjente nesten $200 da! Det er sikkert en veldig god følelse å sitte med :D Ser ut som @curie har valgt den som en av sine poster for å stemme opp.

Ja, jeg har selv undervurdert det. Ikke alltid enkelt å skrive kommentarer som tilfører noe nytt, men det må jo være målet med kommentarene.

Hva med å lage poster der folk kan dele av kunnskapen sin i kommentarfeltet? F.eks matoppskrifter: Man lager et tema som f.eks Torskemiddager, så kan folk dele sine favorittoppskrifter i kommentarfeltet.

På denne måten vil jo det tilføre posten veldig mye verdi, og med de gode upvotene man får her vil iallefall jeg forsøke så godt jeg kan å bidra. Bare en liten tanke :)

Veldig gøy med 200$ upvote, holdt på å dette av stolen her da jeg så det, hehe.

Jeg kommer nok til å fokusere mer på Steemit nå enn på YouTube fremover. Har 26 000 abonnenter så jeg skal forsøke å få med meg noen over her på Steemit selv om jeg ikke hopper helt av YouTube-skipet.

Nei, det kan være vanskelig å skrive kommentarer som tilfører nytt innhold, men det er heller ikke alltid nødvendig. Selv spørsmål kan være veldig nyttig for forfatteren, da dette kan ordne opp i eventuelle ting som andre også ikke forstår fra den originale posten, og på denne måten bidrar spørsmålet indirekte på å skape ekstra innehold.

Poster med spørsmål hvor kommentarer er "hovedingrediensen" fungerer ofte godt det, men avhenger også av at de lages av av forfatter som har litt SP, og dermed kan stemme opp de som lager godt innhold i kommentarfeltet. Det spørs om man klarer å få til gode resultater på denne måten med mindre man har et veldig engasjert community, eller har en gulrot (upvote) å lokke med.

Artig at du skal fokusere mer på Steemit fremover. Jeg ser for meg at det er ganske mye mer arbeid involvert for å tjene $200 der :) Det er for øvrig også mulig å krysspublisere videoinnhold til d.tube for å laste det opp på Steem-blockchainen og tjene noen slater på det her inne også.

Ja, tenker å "konvertere" videoene til Dtube også :)

WOW! Håper dere har rett! Når jeg startet her var det ikke for å bli rik, men for å dele bildene mine (Hobby). Men hadde jo vært kjempe gøy å tjene på hobbyen sin!

Hei @norwegiansteem
Det er fult mulig å "tjene litt" på bildene sine her inne. Husk at det ikke bare en hovedposten som drar inn $$$, men også dine egne kommentarer og upvotes. Mange bekker små vet du...

PS: du har mye fine bilder. :)

Hilsen @erlendgroseth
For @onebitnews

Takk :)

I am also very confident with what you say, the price change is very fast and expensive, your truth prediction analysis like this, formerly the price of STEEM $ 1-2 more. But, by the end of 2017 the price of STEEM is changed to $ 7-9 more. So, not impossible if later as your prediction STEEM price will change to $ 100. And hopefully this prediction is true.

image

Well I can't believe a whole week already went by, you guys are doing a great job on the magazine and it will probably be huge by the end of this year! I feel guilty like I want to keep you all to myself but I know it's only fair to share.

Hi @Tbnfl4sun
Good to hear such nice words :) The magazine is going steady now and we are always working to increas the quality.
Sharing is caring you know :)

takk.jpg

Kindest regards
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

Time goes so fast when we follow something we like !


Hi @redouanemez
Time is relative you know...
Steemit is like a black hole. The ultimate gravitational force, where time stops... ;)
Cheers, @erlendgroseth
For @Onebitnews

220px-BH_LMC.png

Yes @onebitnews you made a good analogy, steemit is like a black hole, I'm waiting for the day when Steemit will be the first popular website in the whole world.


great news on 2018 .
How do you write this article ? photoshop ?

Hi @aungbala
That's right. Way easier than a two column page in Markdown.
Also, we get to choose the font ourselves. ;)
Best regards, @erlendgroseth
For @Onebitnews

awesome , my friend
for you & your partaner 's supporting .

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64187.99
ETH 2761.62
USDT 1.00
SBD 2.73