One Bit News - Games - Week 8

in #norway6 years ago (edited)

OBM games 1.pngOBM games 2.png

Try to claim our jackpot of 168.507\1341 USD. Make them yours.

Here the sound here

https://vocaroo.com/i/s0hLPp3yhTUx

images.png

Sort:  

Når jeg først så denne posten, tenkte jeg dette må da være lett (haha, easy money).

Etter å ha sittet omtrent slik i 5-6 dager:

Så gir jeg opp!!!

Lurer på hvor mange arbeidstimer rundt om i verden som har gått bort i denne konkurransen, hehe :)

Jeg skal ha denne Premien!

Det finnes jo analyse verktøy for lyder, problemet er bare at de forskjellige verktøyene kommer med forskjellige svar på hva dette er.
Er det derfor lyden er så kort?

Her er ihvertfall et alternativ hvor ordet Steemit er både i skriftlig (skiftelig he he) og verbal form.

Pass på #fender har oppdaget OneBitGames.

Det er jeg som har all moroa og kommer til å le hele veien til Power Up av premien.

That'great to SDB tnx for upvote.

Sounds a lot like part of the opening sounds in this video: https://steemit.com/steemit/@cynetyc/how-to-upload-images-an-videos-on-steemit

Hello and welcome @ShawnDove

You voted 100% for the Prize Pool.
You did as we asked and put up the video you think the sound came from.
That will give you Upvotes!

Do you have the right answer and the Prize Pool of 168.507 STEEM/1341.00 USD is yours?

Regards
@Ramta Reddington
One of the boys at @OneBitNews

Nice to see you around @ramta! I hope all is well and your not working to hard.

Tnx for upvote have a nice day.

Og jeg som var sikker på at jeg hadde rett sist. Jeg var litt sparsommelig den gang i frykt for at jeg skulle bli kopiert. Slik jeg har blitt kopiert tidligere.

Jeg mener fremgangsmåten er beskrevet her:

https://steemit.com/music/@granturismo89/what-the-steem-blockchain-sounds-like-raw-audio

Og at det er deler av dette vi hører.

Jeg var først med dette svaret. Så spill the beans, jeg vinner gjerne.

Hmmm.... Dette har jeg ikke fått med meg. Kan jo muligens være verdt å installere flash igjen for dette :)

money.gif

Jeg gir opp!

Bra funn fra de andre.

Boy it is a hard sound to guess!

Impossible 😂

Må nok sei meg enig med @shawndove på denne. Er masse psycho lydar i byrjinga av denne videoen som høyres kliss likt ut (HOW TO UPLOAD PICTURES AND VIDEOS ON STEEMIT 2016):

Hei folkens i @onebitnews, enten så er jeg blind eller så har dere glemt å legge ved lyden nederst i artikkelen O.o

Du er nok ikke blind @Xtetrahedron, var en liten publikasjonsglipp, men nå er den på plass :)

Mvh
@Gyldenhorn
for
@Onebitnews

i forrige uke sa du om ingen klarer igjen du vil komme opp med et lite hint ,,, men det er det samme som i forrige uke tror jeg 😂😂😂

Just had to check out the audio..i can here the sound of something vibrating like a cell phone

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65661.21
ETH 3443.12
USDT 1.00
SBD 2.32