BB - Here we go again!steemCreated with Sketch.

in #norway7 years ago

I dag er det "Damenes dag" hos Babs&Board!


Det betyr selvfølgelig ikke at dere gutter ikke kan handle - det betyr bare at Cjefen mener dere trenger å tenke på kvinnene i deres liv sånn på tampen av sommeren også!

For dere som ikke har fått med dere at @Cemo (Cjefen)har fått "nytt" navn, kan dere lese om dét her: @Kiimo sin post: The second purchase from Babs&Board DA has arrived!

Babs & Board kan utføre en komplett handel med dem som ønsker i dag, og stor cashback tilbake i løpet av dagen og/eller i morgen.

Kjøpsbetingelser i denne posten:
Du må ha et rykte (Reputation) som er høyere enn 40 og norsk postadresse.
Du må stemme (Upvote) denne posten 100% (vi ønsker å gi enda høyere cashback fremover). Du får stemme belønning (Curation Reward).
Du må betale varen senest midnatt samme dag som vi bekrefter at varen er din, og kan betales.
Du må svare på vår bekreftelse med: "varen er betalt" for at cashback utbetales (kommer i løpet av dagen, eller morgendagen).

Slik gjør du:
Finn den varen du ønsker
(du kan bestille kun 1 vare på hovedlista, og 1 ”bonusprodukt” i denne posten).
Trykk "Reply" og skriv nummeret på varen og varens navn i din henvendelse.
Vent til vi bekrefter at du kan betale.
Betal (Transfer) varens pris til konto: @babsboard.
I Memo feltet skriver du varens nummer og varens første navn (for eks. biffkniver), deretter navn og adresse dit varen skal sendes.

Nå har du tjent penger, og kan i tillegg glede deg til en vare i postkassen, alt via BB og Steemit's betalingssystem!

Disse varene har vi i dag og vi har som vanlig kun 1 av hver:

Gavesett Spa i 8 deler
Pris: 12 STEEM eller 14 SBD

Pritech Reiseføner
Pris: 18 STEEM eller 20 SBD

Hjerte gaffel & skje, barn & Reiseflaskesett i silikon.
(Veldig lett å få inn/ut innhold)
Pris: 12 STEEM eller 14 SBD

Hjerte gaffel & skje, barn & Loopy Bandz, 633 deler.
Pris: 10 STEEM eller 12 SBD

Sjokoladefondue, elektrisk
Pris: 13 Steem eller 15 SBD

Ultrasonic Jewellery Cleaner
Pris: 12 Steem eller 14 SBD

XQMAX Rosa Treningsball, 65cm m/pumpe
Pris: 18 Steem eller 20 SBD

Alle priser er inklusive ekspedisjons- og portoutgifter.

Denne gangen kjører vi nok en BONUS Cash-back runde, hvor dere kan legge til et ekstrakjøp hvis dere finner noe av interesse ;)

Grunnet høy porto i Norge, har vi en del varer som blir for dyre hvis vi skulle sendt dem alene.
Derfor har vi kommet på en STRÅLENDE idé!
Når du bestiller 1 hovedprodukt, kan du i tillegg bestille 1 produkt fra vår bonusliste til en rimelig penge hvor porto ikke er med og øker prisen, hvis du vil.
I likhet med Cashback-salget, kan man kun velge 1 bonusprodukt.

BONUSKJØP i dag: PRIS: 3 STEEM, eller 4 SBD

(Først til mølla-prinsippet)

Idag blir det noe av vår rest av dame trøyer/topper fra Brandsdal of Norway som bonusprodukt - til en RASENDE billig penge!

Her er str for dagen:

  1. V-hals natur str M

  2. V-hals natur str M

  3. V-hals natur str M

  4. V-hals natur str M

  5. Rund hals natur str L

  6. Rund hals natur str L

  7. Rund hals natur str XXL

NB! Som sagt er dette en rest vi har, så det er dessverre ikke mulig å bytte. Skulle den ikke passe eller falle i smak, får dere se det som en fin gave til noen den passer til! ;)

For dere som ikke har vært med på våre Cash-back salg enda; her ser dere at Steemit er mye mer enn bare et forum. Det er også et betalingssystem med lommebok.

SOMMERHILSEN fra gjengen på @Babsboard!

Med vennlig hilsen @Cemo (alias Cjefen) for;
Babs & Board DA
Dammyr 2
1605 Fredrikstad
Norway

Sort:  

Kan man bestille i dag også @babsboard ? ønsker reisehårføner pritech. :)

V-hals natur str M nr 2 også gjerne :)

Hei @Camelx

Klart du kan siden du fant et produkt som ikke var bestilt.

Kan du forstå at det fortsatt er flere produkter igjen når man ser på CashBack'en? Les reglene nøye og overfør riktig tekst og beløp til @babsboard så skal du få ekstra CashBack.

Cashback er gøy!

Produktene er prima vare sekunda ikke.

Med vennlig hilsen
BB - Babs & Board DA

Da skal jeg gjøre dette nå :D

Da var det gjort korrekt tror jeg @babsboard :D Venter i spenning! kjempegode greier dette! stao pao :D

Elsker konseptet, godt og se dere så aktive på @babsboard tråden :-)
Cant wait for more sales!!!!!!!!!!!!!

@cemo Hvor er cashback på denne og forundring blitt av montro`? :P

@cemo @ramta @babsboard hei hei igjen, jeg fikk ikke noe svar på forrige purr her. hehe Hårføneren til 20 sbd fungerte en gang. ja en gang. prøvd i alle stikk kontakter. og det var ekstremt kjedelig. Så må nesten gi litt Ris på den. hehe

Tar sjokolade fondue produkt nr 5 :-)

Rund hals og str l

@Nippel66
Sjokoladefondue & T-skjorte rund hals str L er ditt😊
Da blir det 16 Steem eller 19 SBD å overføre til @Babsboard.

You know the rest of the drill...😉👍🏻

Med hilsen @Cemo

Hehe takk for handelen.
Sendte penger før jeg dro til dyrlegen idag.

Jess 💪👌

Supert @Nippel66 !
Da sender vi pakken på mandag.
Takk for handelen - igjen!😉

@Cemo

PS. Kommer kommentar til review fra forrige cash-back salg, og tusen takk!

Takk for det, og bare hyggelig...
Alltid like kjekt og gjøre foretninger med dere alle

Nice ;-)

Hei igjen alle!😊

Beklager at jeg ikke fikk svart dere i går kveld - ble en liten "domestic crises" her når jeg kom hjem fra jobb.

Klem, Cjefen
@Cemo

PS. Det er fremdeles lov til å handle de varene som ikke er solgt, idag😉

Vi har fremdeles:
Treningsball m/pumpe
(den ble dessverre aldri med på bildet - en liten forglemmelse fra min side...)
Gavesett Spa
Reise hårføner
Ultrasonic Jewellery Cleaner

Hei @cemo!
"domestic crises" skjer fra tid til annen her og... Så jeg forstår hva du mener :)
Jeg kan ikke se at det er noe bilde av treningsballen? Det hadde vert greit å sett ;)
Min kjøre @sparklysnowflake har kanskje lyst på noe slikt :)

Hei igjen @Wooly !
Du gikk glipp av reisesettet, men du handlet den andre "pakken" med barnebestikk. Så treningsballen går til @Vannfrik som akkurat gikk glipp av den pakken du kjøpte..😉
Håper det går greit!
@Cemo

Heisann @cemo!
Begynner å bli vant til dette nå... Så jeg skal klare det neste gang ;)

Tar gjerne :

Hjerte gaffel & skje, barn & Reiseflaskesett i silikon.

Og bonus :

V-hals natur str M

På forhånd takk! :) Nå blir kåno fornøyd!

@kiimo

@Kiimo

Da håper vi virkelig kåno blir glad ja, for du var først ut på reiseflaskesett og barnebestikk!👍🏻
V-hals natur str M legger vi også i pakken til deg og kåno😉

Da blir det 15 Steem eller 18 SBD for deg å betale idag @Kiimo, og du kan jo også "drillen" her🍀😊

Hilsen Cjefen
@Cemo

Da er det betalt :)

Og da sender vi pakken rett over på mandag @Kiimo 😊👍🏻

Tusen takk igjen for handelen!

@Cemo

PS. Håper det var greit å legge lenke til din forrige review i posten..😉

Selvfølgelig!! Alt for #norway ;)

@kiimo got you a $1.97 @minnowbooster upgoat, nice!
@kiimo got you a $1.97 @minnowbooster upgoat, nice! (Image: pixabay.com)


Want a boost? Click here to read more!

Jeg sovnet igår @cemo, steem dollar kommer nå! ;) tusen takk for handelen :)

Heisann @babsboard!
Jeg kjøper Hjerte gaffel & skje, barn & Reiseflaskesett i silikon. til min kjære @sparklysnowflake! @nippel66 guider meg i gjøre ethereum til steem nå ;)

Ser @kiimo var før meg, skulle ikke begynt med kjøp av steem før jeg skrev :P

@Wooly - ja, her må man være kjappe😉

@babsboard visst du ikke tilfeldigvis har flere silikon flasker vil jeg gjerne ha :
Hjerte gaffel & skje, barn & Loopy Bandz, 633 deler.

**Hei @Wooly**
Da ble det du som fikk det siste barnebestikket, og med Loopy Bandz!😊
Du var 4min tidligere ute på den enn nestemann..

Da blir det 10 Steem eller 12 SBD å betale.
Transfer to: @Babsboard

Etter du har gjort dét, svarer du på denne kommentaren og sier du har betalt. Da kommer cashback i løpet av dagen🍀

Ikke glem å oppgi hvor vi skal sende varen i Memo-feltet i Transfer!😉

Med vennlig hilsen @Cemo (alias Cjefen)
(En av jentene i Babs & Board DA)

@cemo @babsboard
Da har jeg betalt :) Venter spent på posten nå, synd det er lørdag i morgen! :D
Jeg håper det dukker upp flere silikon flasker i fremtiden ;) De er geniale til barn!

Det er helt sant, @Wooly, de reiseflaskene er helt suverene!🍀
Vi får se om vi får tak i fler😉
Har faktisk ikke tenkt på bruk for barnehender, men ser jo fort alle bruksområder for dem - har jo 3 barn selv, selv om de har blitt store nå😉

Takk for handelen, barnebestikk og Loopy Bandz sendes på mandag!😊

@Cemo

Må dessverre legge meg, betaler i morgen tidlig visst jeg er en av de heldige ;)

Jeg kjøper gjerne Jewellry Cleaner hvis den fremdeles er tilgjengelig!
(Så @cemo skrev det var greit å handle i dag også :)

Jeg overfører med en gang jeg får beskjed.

Hilsen @baro

Hei @Baro !

Jada, den er kjøpbar😉Du kan overføre til @Babsboard i Wallet.
Pris; 12 Steem eller 14 SBD

Du henter vel vare din på The Viking Office, og tar en kaffe samtidig, vel..?😜

Skal du ikke ha bonusprodukt..? Jeg kjenner noen som passer den i XXL....😂🤡

Klem, @Cemo

Hei babsboard :) Da er varene betalt :) Ja skal ha bonus produkt :) Takk @Cemo og for en super ide :) Go Go Go

Og bonus produktene :) Nok engang tusen takk :)

Jeg tar gjerne ;
Hjerte gaffel & skje, barn & Loopy Bandz, 633 deler.
Pris: 10 STEEM eller 12 SBD

**Hei @Vannfrik**

Dessverre "tapte" du den varen med 4 minutter denne gangen😱

Noe annet du kunne tenke deg?
Vi har fremdeles:
Treningsball m/pumpe
(den ble dessverre aldri med på bildet - en liten forglemmelse fra min side...)
Gavesett Spa
Reise hårføner
Ultrasonic Jewellery Cleaner

Vennlig hilsen @Cemo

Send meg gjerne en treningsball.... Har litt dårlig motorikk om dagen :) @cemo

Da gjør vi det @Vannfrik !
Treningsbalken er fin og rosa(legger et bilde under kommentaren her på mandag), og 65cm stor i omkrets - det blir nok heeelt supert å trene motorikk på den!!😜😂

Da sender du over 18 Steem eller 20 SBD til ***@Babsboard, og husker adr i memofeltet i samme slengen😉👍🏻

Cash-back sendes over når betaling er registrert av sjefen av alle vikinger @Ramta
Og jeg sender varen på mandag😉

Med kveldshilsen fra @Cemo

Hei @cemo

Har fått beskjed på øret her at jeg ikke har betalt :O
Sendte over 12 SBD før jeg fikk beskjed om at den var utsolgt. og ser her at jeg skulle ha betalt 8 til.
Skal jeg bare sette over 8 til dere for å ordne opp?

\m/

EDIT: Alt fikset. 20 SBD føres over nå :) Beklager @cemo

He HE ... blir ikke noe handel på frøken Hansen idag da

Ja, du får sagt det du frøken @TommyHansen! 😂😂😂

...vi får se neste gang da, om vi kan finne noe så du kan være med igjen - du som ikke har kvinner i livet ditt...😜🐒

Klem, Tommy!

Ja der kan du se..

Haha

Good post friends ,,, you always get a fantastic payment ... I'm new here, please help friends .. thank you very much

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67900.86
ETH 3250.85
USDT 1.00
SBD 2.63