You are viewing a single comment's thread from:

RE: BB - Here we go again!

in #norway7 years ago (edited)

Hei igjen alle!😊

Beklager at jeg ikke fikk svart dere i går kveld - ble en liten "domestic crises" her når jeg kom hjem fra jobb.

Klem, Cjefen
@Cemo

PS. Det er fremdeles lov til å handle de varene som ikke er solgt, idag😉

Sort:  

Vi har fremdeles:
Treningsball m/pumpe
(den ble dessverre aldri med på bildet - en liten forglemmelse fra min side...)
Gavesett Spa
Reise hårføner
Ultrasonic Jewellery Cleaner

Hei @cemo!
"domestic crises" skjer fra tid til annen her og... Så jeg forstår hva du mener :)
Jeg kan ikke se at det er noe bilde av treningsballen? Det hadde vert greit å sett ;)
Min kjøre @sparklysnowflake har kanskje lyst på noe slikt :)

Hei igjen @Wooly !
Du gikk glipp av reisesettet, men du handlet den andre "pakken" med barnebestikk. Så treningsballen går til @Vannfrik som akkurat gikk glipp av den pakken du kjøpte..😉
Håper det går greit!
@Cemo

Heisann @cemo!
Begynner å bli vant til dette nå... Så jeg skal klare det neste gang ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67403.09
ETH 3246.95
USDT 1.00
SBD 2.65