The second purchase from Babs&Board DA has arrived! First shop to accept STEEM/SBD as payment with 100% CashBack!

in #norway7 years ago (edited)

Last time Babs & Board DA @babsboard had a sale, i bought a survival kit - This time i ordered a hunting knife and a balloonpump as a bonus product :)

20170725_144219.jpg

The hunting knife was made out of solid materials and looks impeccable for the price

20170725_144538.jpg

Be sure to check out @babsboard!

Steem On!

last ned (1).jpg

U5drbKsMKfBj486Arrp81YhRbfyZ3ZJ_1680x8400.png

0.jpg


@kiimo

Sort:  

Hei @kiimo

Det er en ting i vår (Babs & Board DA) sin oppfatning som du ikke må skrive mer.
Vi er ikke den "First shop to accept STEEM/SBD as payment!" Det er mange rundt om i verden som gjør dette på forskjellige måter.
Vi er derimot den første som oppfant CashBack (kontanter tilbake).

Cashback er et minefelt som vi (Jeg @Ramta) har mareritt om natten over.
Marerittet er som følger: Kan folk stole på det dere skriver når Cashback'en er så stor.

Derfor kunngjør jeg følgende: Jeg vil stemme like mye også hvis dere er misfornøyde. Hva dere syns er vår viktigste betydning i utviklingen av prosjektet.

Bare så det ikke er noen tvil! Det er jentene hos Babs & Board DA som gjør jobben og primus motor er @Cemo . Dere skulle sett hennes engasjement, hun er grovt underbetalt i forhold til dette, så stem på hennes kommentarer når hun svarer dere. Gled dere til den dagen hun stopper kjeften på sjefen og gjør som det skal gjøres.

Jeg er veldig glad for at du likte kniven @Kiimo

PS. Til @Nippel66 det tar lang tid å svare på din forespørsel, beklager. @Cemo har ikke fått det på sin pult enda (dårlig sjef og jeg har sagt det før).

@Cemo bør bli Cjefen (tog du han).

Beklager, det gikk litt fort i svingene her :) nå vet jeg det :) Skal ikke gjenta seg :)

Ja kniven var fin den, hvordan stålet er vet jeg ikke enda da jeg ikke har fått prøvd den ut😘

Ballongpumpen var defekt forresten :)

Hvis dere vil ha litt innspill på produkter kan jeg gjerne sende dere en mail med noen ideer :)

Men i hvilket prissjikte tenker dere er max ift produkter ?

Hvis det er noe er det bare å skrike ut! Er bitt av basillen! Gleder meg til ny runde med @babsboard! Gjør hverdagen litt ekstra spennende :)

@kiimo

Skal huske på @cemo ;)

Hehehehe, du får sagt det @babsboard :-)
Ja ser for meg @ramta har mye å gjøre om dagen skal alle kabalene gå opp. Jeg er veldig spendt på neste BabsBoard runde. Ser også frem til mitt forige kjøp fra dere...

Så lenge svaret kommer, spiller tiden noen liten rolle ;-)
Ha en fin kveld

Hilsen Brystvortene i Vest

Forandret overskriften for sikkerhets skyld..

Hei @babsboard!
Jeg er meget spent på neste runde og håper på muligheten til å kunne delta!
Har tatt litt tid å sette seg inn i konseptet, men jeg blir bare mer og mer fasinert!
Har dere en plan på når neste gang blir? :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59117.01
ETH 2525.11
USDT 1.00
SBD 2.48