Moeilijkheden in het paradijs

in #nl7 years ago (edited)

Even een korte update. Mijn laptop is gestorven en heb snel een 2e hands FujitsuSiemens gekocht van een paar jaar oud. Supertraag, hij gebruikt constant 100% van cpu. Ik hoop nu dat hij jaren heeft uitgestaan en vanalles aan het bijwerken is. Het is ook een computer met Ubuntu of zo, daar heb ik nog nooit mee gewerkt.

Met andere woorden, het gaat het even duren voordat ik een nieuwe Meme uitdaging online zet. Dat kan vandaag nog zijn maar als ik op zoek moet naar een andere laptop, die doet wat ik wil, kan het misschien iets langer duren.

Ik heb de betalingen al wel gedaan van de 4e Meme uitdaging, hierbij mijn felicitaties aan de winnaars.

Mocht je thuis nog een goed werkende laptop hebben staan, dan heb ik wel wat geld over voor een betrouwbare deal. Ik wil eigenlijk een game-computer kopen maar daarvoor ben ik aan het sparen.


1

Sort:  

Succes met het vinden van een nieuwe laptop. Ikzelf gebruik een apple macbook air laptop al 9 jaar. Doet t nog prima. Wel af en toe traag. Gekocht toen ik nog studeerde en in termijnen betaald. Misschien een idee om het in termijnen te betalen?

Bedankt, bedankt. Ik heb mijn acer 7 jaar gebruikt. Iets trager geworden en toen ging hij niet meer aan. Misschien een andere batterij :-) Zonder kabel deed hij het al een jaar niet meer. Zou een andere accu helpen? Nu gaat er zelfs geen lampje meer branden :-)

Geen idee, helaas. Misschien resetten? Ik heb al 9 jaar een apple. Ik moet zeggen dat 9 jaar wel een prestatie is ;-).

Ik raad je aan om Chrome OS van Neverware er op te zetten -gebruik ik ook. Super snel and alles in de cloud - kijk op: https://www.neverware.com

Dat inderdaad of een windows 7 zonder de visuele extras dus eigenlijk win 7 die er uit ziet als een moderne windows xp handig als je bandbreedte laag is

Chromium draait ook supersnel... probeer het maar eens. Het is ook makkelijk te installeren.

Ken het inderdaad is ook een goeie heb zelf windows helaas nodig.
Ben ook bezig met me mcsa cursus waar ikeen virtuele server nodig heb.
Ben ook wel benieuwd wat er stuk is misschien valt t mee

Mijn laptop is erg traag, heb nu ook chromium maar maakt weinig verschil. Even roeien met deze riemen....

cpu nogsteeds 100% ? misschien ccleaner even installeren schijf defragmenteren helpt ook nog wel eens

Nou, dat niet meer maar deze laptop is supertraag. Een youtube video bekijken gaat nauwelijks.... Ik zal het wel overleven...

mijn 2 cents voor jouw laptop
ik hoop dat je een nieuwe krigjt
gecondoleerd man
eerts je koeien en nu de laptop
blijf leven oke :)

Hahaha jij hebt een vreemd gevoel voor humor, ik blijf leven :-)
Meestal ben ik happy maar de laatste paar maanden is het idd een beetje worstelen :-)
Dat komt wel weer goed, er zal een goede reden voor zijn.
Ik ben iemand die dagelijks mediteerd en dan zou je zeggen dat alles mee moet zitten maar dat is nu niet zo. MAAR ik geloof in mijn leven en binnenkort zul je zien dat mijn posts hier een stuk positiever zullen zijn.
Ieder geval bedankt voor de ondersteuning!
Mooie dag meneer.... :-)

Ay dat is minder joh van je laptop. Veel succes met het vinden van een andere. Is Marktplaats misschien geen (tijdelijke) antwoord??

Ja marktplaats is een mogelijkheid. Ik heb nu een andere laptop maar met ubuntu en dat is even wennen, kende dat besturingssysteem niet. Mooie dag...

Alles wat nieuw is..is even wennen, maar als je Steemit door hebt is deze laptop een appeltje-ei joh voor je :D
Fijne dag

Ik heb het al door :-) Bedankt :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53991.35
ETH 2418.60
USDT 1.00
SBD 2.16