You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moeilijkheden in het paradijs

in #nl7 years ago

Succes met het vinden van een nieuwe laptop. Ikzelf gebruik een apple macbook air laptop al 9 jaar. Doet t nog prima. Wel af en toe traag. Gekocht toen ik nog studeerde en in termijnen betaald. Misschien een idee om het in termijnen te betalen?

Sort:  

Bedankt, bedankt. Ik heb mijn acer 7 jaar gebruikt. Iets trager geworden en toen ging hij niet meer aan. Misschien een andere batterij :-) Zonder kabel deed hij het al een jaar niet meer. Zou een andere accu helpen? Nu gaat er zelfs geen lampje meer branden :-)

Geen idee, helaas. Misschien resetten? Ik heb al 9 jaar een apple. Ik moet zeggen dat 9 jaar wel een prestatie is ;-).

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55819.41
ETH 2522.74
USDT 1.00
SBD 2.32