Sort:  

Chromium draait ook supersnel... probeer het maar eens. Het is ook makkelijk te installeren.

Ken het inderdaad is ook een goeie heb zelf windows helaas nodig.
Ben ook bezig met me mcsa cursus waar ikeen virtuele server nodig heb.
Ben ook wel benieuwd wat er stuk is misschien valt t mee

Mijn laptop is erg traag, heb nu ook chromium maar maakt weinig verschil. Even roeien met deze riemen....

cpu nogsteeds 100% ? misschien ccleaner even installeren schijf defragmenteren helpt ook nog wel eens

Nou, dat niet meer maar deze laptop is supertraag. Een youtube video bekijken gaat nauwelijks.... Ik zal het wel overleven...

mijn 2 cents voor jouw laptop
ik hoop dat je een nieuwe krigjt
gecondoleerd man
eerts je koeien en nu de laptop
blijf leven oke :)

Hahaha jij hebt een vreemd gevoel voor humor, ik blijf leven :-)
Meestal ben ik happy maar de laatste paar maanden is het idd een beetje worstelen :-)
Dat komt wel weer goed, er zal een goede reden voor zijn.
Ik ben iemand die dagelijks mediteerd en dan zou je zeggen dat alles mee moet zitten maar dat is nu niet zo. MAAR ik geloof in mijn leven en binnenkort zul je zien dat mijn posts hier een stuk positiever zullen zijn.
Ieder geval bedankt voor de ondersteuning!
Mooie dag meneer.... :-)

graag gedaan
helaas was mijn VI toen al veel te laag
ik kon niet meer veel geven
Ik ben een "mevrouw" :P
waarom denken mens hier dat ik een man bent?
hahaha

Sorry sorry
hahaha
Ik zal dat niet vergeten...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56716.01
ETH 2322.02
USDT 1.00
SBD 2.38