Denk je om de gratis 37 TULIP?

in #nl7 years ago (edited)

Met 0,009 WAVES extra kado.

Extra gunstig omdat de prijs van WAVES behoorlijk gestegen is.

Er zijn slechts 1637!

De uitdeelronde van de 43 keer 37 gratis TULIP is bijna ten einde. En ik ben van plan die over zijn ook te verdelen onder degene die ze geclaimd en ontvangen hebben. Dat is aan het einde van de uitbetaling periode van het artikel. Op zondag 10 december 2017 is het zo ver.

Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Dat is de eerste regel, en op is op de tweede, maar das logisch natuurlijk. Verder is het nodig dat je geregistreerd bent als lid op de Steem blockchain. Want anders kun je ook niet stemmen op het oorspronkelijke artikel: https://steemit.com/cryptocurrency/@oaldamster/free-tulip-handout en daar een antwoord geven met jouw WAVES adres er in. Dus is het eerst nodig om een WAVES light wallet te installeren. Dat kan op mobiel en op de computer. Meer info op: https://wavesplatform.com/.

Als Steem blockchain lid heb je trouwens een reputatie van minimaal 30 nodig en tenminste 50 keer gepubliceerd. Dat heb je zo voor elkaar, want ook een reply telt als een post. En als er een paar Steem leden stemmen op jouw werk, dan heb je zo een reputatie van boven de 30... Kat in het bakkie, maar dan niet die CryptoKittens. Wil jij ook een bosje TULIP als Asset op de Waves Decentralized Exchange, ga dan naar het oorsprokelijke artikel en volg de instructies. En met wat geluk kun jij dan wellicht ook in het bezit komen van die super schaarse TULIP!

En mogelijk heb je er in 2018 ook weer iets aan op het Steem platform... Trouwens, als je een Steem blockchain lidmaatschap hebt kun je die gebruiken bij alle toepassingen die op Steem gebouwd zijn. Zoals de Steem versie van Insta bijvoorbeeld, dat heet Steepshot.

Maar goed, gratis TULIP, ter viering van de 380 jarige geboortedag van de Tulpenbol Manie. Die een maand in 1637 als hoogtepunt kende. En vaak wordt aangehaald om de Cryptos in een negatief daglicht te plaatsen. Dus wat is er dan straks leuker als dat er gesproken zou worden over een bubbel en weer het verhaal van de Tulpenbol manie aangehaald wordt en jij kunt zeggen: "Die heb ik trouwens, die TULIP, en ze zijn buitengewoon schaars, zijn slechts 1637 van uitgegeven..." :-p

Moge de Cryptos met ons zijn!


Gratis TULIP uitdeling, alleen op Steem!
tuliphandout.png
Afbeelding cc-by-sa @oaldamster.


NB: De Waves DEX werkt momenteel aan een andere verifieer methode. Dat is een beetje nadelig, want als je nu wilt gaan handelen in TULIP op het Waves platform heb je het identificatie nummer nodig: DhNdGSkyttDmn72yMNN68dD6Xq6yLW2pph2yEFqVeSD4 als je die dan daar invult komt de TULIP vanzelf in beeld.
Sort:  

Bedankt voor die bloemen!

Trouwens hoe kan ik ze verhandelen op het waves platform (wat ik niet ga doen, maar ben wel nieuwsgierig hoe dit werkt!)?

Graag gedaan. Verhandelen kan ook in de Light Wallet en de App. Omdat Waves nogal zich vergaloppeerd heeft met het aanbieden van Assets kunnen ze de manuele verificatie niet meer aan. Daarom heb je voor TULIP het identificatie nummer nodig:

DhNdGSkyttDmn72yMNN68dD6Xq6yLW2pph2yEFqVeSD4

Soms voldoen de eerste tekens er van invullen in het handelveld waar standaard Waves staat, tegenover de andere kant Bitcoin.

Zodra het gelukt is om TULIP tevoorschijn te krijgen in dat veld kun je aan de andere kant plaatsen waartegen je het wilt verhandelen. Dat tegen Waves, Bitcoin en zo voorts.

Je geeft aan tegen welke waarde en je plaatst de order.

Zodra een order vervuld wordt krijg je daarvan melding. En dat kost dan 0.003 Waves per gevulde order. Vandaar dat ik er ook 0.009 Waves bij kado gedaan heb.

Zit een beetje op hete kolen nu, dus laat ik het hier even bij. ;-)

Wellicht leuk idee voor een apart artikel met video beelden op d.Tube zal er eens een nachtje over slapen.

Ik leer weer dingen. dus blijkbaar reageer ik te weinig. En plaats ik te weinig. Maar ik heb ook zo'n saai leven. Dat gezegd hebbende, ik ben altijd in voor een beetje tulpenmanie!

Nou, je zit er zo dicht bij, zet je Wave Light Wallet Address er maar bij onder het handout artikel. ;-)

ze staan nog precies waar ze stonden ... :-) nog net even veel ook toch zeker?

Top. En de actie is nog gaande, zondag kijk ik wat er nog over is. En dan ga ik dat nog verdelen onder hen die zich hebben aangemeld.

ja ik vind het helemaal fantastisch maar je moet me op tijd uitleggen wat ik er mee moet doen :-)

Heh, wat vreemd. De extra waves die je voorgaande keren had meegestuurd staan nu in mijn portfolio als WaveDesk. Heeft dit misschien te maken met die nieuwe verifieer methode waar je het over hebt? Op de exchanges zijn Waves en WaveDesk wel twee verschillende assets.

Of ik heb per abuis WaveDesk verzonden, dat zou ook nog kunnen.
De Assets en Waves hebben een gescheiden tabblad in de Lite Wallet.

Waves staat gelijk op de start pagina.

De vorige transacties kan ik helaas niet ver genoeg terug zien. Wellicht jij wel?

Oh, nu zie ik het. Je hebt toch wel Waves meegestuurd inderdaad. Ik denk dat ik dan van iemand anders WaveDesk heb gekregen? Misschien een airdrop ofzo, want ik doe verder niets met Waves wallet :)

Denk dat die WavesDesk idd een airdrop was.

Heb via Gravit site https://gravit.ws gekeken.

De WaveDesk die je hebt heeft een waarde van 0.009 WAVES dat wel. Maar de totale hoeveelheid WAVES op de startpagina is 0.013, dat is van een eerdere zending van 0.004 en de recente 0.009.

Ze zijn er dus beide. Maar de Assets, zoals TULIP en WaveDesk staan onder het koffertje tabblad, terwijl WAVES op de startpagina staat samen met Bitcoin en dergelijke.

This is a great,
I upvoted you as a witness :) good luck!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59889.02
ETH 2673.12
USDT 1.00
SBD 2.46