Onze kat Lucifer

in #nl7 years ago

Gisteren waren mijn vriend Marco en ik aan het werk in onze tuin. Onze kat Lucifer liep me voorbij en miauwde wat in zijn voorbij gaan.
Voor Lucifer de tuin uit liep keek hij nog even achterom en miauwde weer. Alsof hij wilde zeggen, volg mij, ik wil wat laten zien.......

Ik liep hem maar even achterna. En zag toen dat hij heel trots op de scooter van de buren klom. Om daar vervolgens heel tevreden te blijven zitten.

20170630_145248.jpg

Ik begrijp ook wel dat een kat op een scooter niet heel bijzonder is. Maar omdat het leek alsof hij het me wilde laten zien, vond ik het toch speciaal. Roept jou huisdier je wel eens om iets te laten zien? Laat het me weten in de comments😉.

Dikke knuffel!

Sort:  

Mijn vorige Bullterrier kwam me altijd halen om naar bed te gaan als ik te lang achter de computer zat. Meestal rond 23 uur vond hij het wel genoeg geweest en dan ging hij naar bed, om even later terug te komen en me dan aankijken van: "waar blijf je nou? " En dan weer terug naar bed en dat ongeveer om het half uur, net zo lang todat ik naar bed kwam... :D

Net als de kat van assepoester van disney.
Leuk of niet?

Leuke foto mijn kat is helaas pas overleden hij was 19 dus ik heb er wel vrede mee, ik zal er nog wel een blog over maken.
Gelukkig hebben we Quibis onze puppy.
Groet Dibaco

Wat sneu. Maar 19 jaar is wel een mooie leeftijd!!

Quibis is die leukerd die van kranten slopen houd toch? Leuk beest!!

Inderdaad hij is al berucht whaha

Congratulations @eefje! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @eefje! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61152.47
ETH 2665.18
USDT 1.00
SBD 2.55